Jabal Al Akhdar Grand Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Mirador de Jabal Al Akhdar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jabal Al Akhdar Grand Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori, bany privat, vistes a la piscina

Habitació Deluxe, 1 dormitori, bany privat, vistes a la piscina
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, vistes a la muntanya

Habitació executiva, vistes a la muntanya
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

P.C. 621, Nizwa
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nizwa Hotel Apartments
Nizwa Hotel Apartments
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 112 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
19 de jul. - 20 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 3 OMR per adult i 2 OMR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 OMR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 OMR només l'anada (entre 5 i 6 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Jabal al akhdar grand hotel Jabal akhdar
Jabal al akhdar grand Jabal akhdar
Jabal al akhdar grand
Jabal Al Akhdar Grand Hotel Al Hamra
Jabal Al Akhdar Grand Al Hamra
Hotel Jabal Al Akhdar Grand Hotel Al Hamra
Al Hamra Jabal Al Akhdar Grand Hotel Hotel
Jabal Al Akhdar Grand
Hotel Jabal Al Akhdar Grand Hotel
Jabal Al Akhdar Grand Al Hamra
Jabal Al Akhdar Hotel Nizwa
Jabal Al Akhdar Grand Hotel Hotel
Jabal Al Akhdar Grand Hotel Nizwa
Jabal Al Akhdar Grand Hotel Hotel Nizwa
Preguntes freqüents
Opinions: Jabal Al Akhdar Grand Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ahmed
4 de set. de 2024
Ahmed
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Anil
Viatge en família amb nens petits
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Dr Halina
Viatge en família
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great stay, good breakfast, comfy but dated rooms.
Dr Halina
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
ERNEST
5 de febr. de 2023
ERNEST
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Sharon
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Narinder
Viatge en família amb nens petits
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Narinder
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
John
3 de maig de 2022
John
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Jon
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden Cost
Jon
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
adriano
Viatge en família
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In coma alle vette
adriano
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ruta
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruta
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel, Dubai
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
norbert
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
preis-Leistung steht in keinem Verhältnis
norbert
Estada de 4 nits (abr. 2019)