Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville
Hotel a Chambéry amb servei de recepció les 24 hores i piscina coberta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, 2 llits dobles

Habitació quàdruple, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Club, 1 llit doble

Habitació Club, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Faubourg Reclus, Chambery, Savoie, 73000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Alexander Park Chambéry
Best Western Alexander Park Chambéry
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR per dia (a 500 m).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cinq
Hotel Le Cinq
Hotel Le Cinq Chambery
Le Cinq Chambery
Hôtel Cinq Hyper Centre Ville Chambery
Hôtel Cinq Hyper Centre Ville
Cinq Hyper Centre Ville Chambery
Cinq Hyper Centre Ville
Le Cinq Hyper Ville Chambery
Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville Hotel
Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville Chambery
Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville Hotel Chambery
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Cinq Hyper Centre Ville
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Louckevitch
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louckevitch
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Willem
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gaelle
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incontournable pour les professionnels
Gaelle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emeline
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emeline
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
corinne
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hôtel vieillissant m très bien
corinne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xavier
20 d’abr. de 2025
Xavier
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alain, Panazol
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alain
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
FLAVIO
Viatge en parella
26 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
FLAVIO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANNE
24 de març de 2025
ANNE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kenneth
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideally situated. Friendly staff.
Kenneth
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nora
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nora
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thorsten
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thorsten
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Michel
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yvonne
Viatge en parella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastien
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurélien
11 de febr. de 2025
Aurélien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIE
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Corinne
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corinne
Estada d’1 nit (gen. 2025)