Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Narayani Heights Hotel and Resort





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Suite executiva
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nr. Apollo Hospital, Ahmedabad-Gandhinagar Road, Bh, Gandhinagar, Gujarat, 382428
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 630 INR per adult i 315 INR per nen (preu aproximat).
- Taxa per l'internet per cable a les habitacions: 500 INR per un període de 24 hores (l'import pot variar).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Narayani Heights Hotel Resort Ahmedabad
Narayani Heights Hotel Resort
Narayani Heights Ahmedabad
Narayani Heights
Narayani Heights Gandhinagar
Narayani Heights Hotel Resort
Narayani Heights Hotel and Resort Hotel
Narayani Heights Hotel and Resort Gandhinagar
Narayani Heights Hotel and Resort Hotel Gandhinagar
Preguntes freqüents
Opinions: Narayani Heights Hotel and Resort
Opinions
6,8
7,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Fatema
Viatge en família
4 de juny de 2025
Fatema
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Arvind
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arvind
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nandita
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nandita
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
John
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Avi
18 d’abr. de 2024
Avi
Estada de 2 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Vanya
Viatge en família
21 de març de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanya
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Ankur
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ankur
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
iqbal singh
Viatge de negocis
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
iqbal singh
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Suhas
Viatge en parella
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suhas
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Kalpesh
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kalpesh
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Iqbal singh
Viatge de negocis
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Iqbal singh
Estada de 2 nits (març 2023)
2/10, Horrible
Hiransh
Viatge en grup
6 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiransh
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
Iqbal singh
Viatge de negocis
29 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Use to really good
Iqbal singh
Estada de 2 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Hiroki
Viatge de negocis
28 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Hiroki
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de gen. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Zimaze, Denver
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Zimaze
Estada de 4 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Dhiresh
28 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dhiresh
Estada de 3 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Customer service non-existent
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Ian
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Good Value for Money
Ian
Estada de 2 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
HUI LING
11 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Breakfast is very poor.
HUI LING
Estada de 2 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
surya, Ahmedabad
17 de des. de 2017
surya
Estada d’1 nit (des. 2017)