Hotel Carlos III
Hotel a Águilas amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carlos III





Serveis populars
El preu actual és de 399 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rey Carlos III, 22, Aguilas, Murcia, 30880
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Senator Águilas Hotel
Senator Águilas Hotel
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 223 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Carlos III Aguilas
Carlos III Aguilas
Hotel Carlos III Hotel
Hotel Carlos III Aguilas
Hotel Carlos III Hotel Aguilas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Carlos III
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
CALISTA
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CALISTA
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Mark
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Mark
Estada de 6 nits (març 2023)
8/10, Bo
Pilar
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pilar
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Vincent
6 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
María
Viatge en parella
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
María
Estada de 10 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Sergio
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
José, Cartagena
Viatge en família
26 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Penny
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Penny
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Antonio
28 d’ag. de 2018
Antonio
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Manuel
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
MARIA JOSE MONSALVE SORIA
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA JOSE MONSALVE SORIA
Estada d’1 nit (ag. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels