Hotel Bosques de Liz
Hotel a Aguascalientes amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bosques de Liz





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Aguascalientes Norte No.416, Colonia Bosques del Prado, Aguascalientes, AGS
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Aguascalientes Norte
ibis budget Aguascalientes Norte
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 MXN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 200 MXN.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bosques Liz Aguascalientes
Hotel Bosques de Liz Hotel
Hotel Bosques de Liz Aguascalientes
Hotel Bosques de Liz Hotel Aguascalientes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bosques de Liz
Opinions
7,6
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
LIZBETH
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
LIZBETH
Estada de 13 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jose Alain
Viatge en família amb nens petits
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Jose Alain
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Assenet
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Assenet
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Georgina, CANCUN
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Georgina
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Francisco
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Francisco
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiram
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiram
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
2 de maig de 2025
Axel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerardo
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Regina de Yoshimi
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Regina de Yoshimi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
RAFAEL RUIZ
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAFAEL RUIZ
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Gerardo
21 d’abr. de 2025
Gerardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rolando
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sol
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sol
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rodolfo
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesús Fernando
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesús Fernando
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Andrea
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
carmenchu
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
carmenchu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Martha
19 de des. de 2024
Martha
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Barbara
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena experiencia
Barbara
Estada de 2 nits (nov. 2024)