MCG Marble Hotel
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MCG Marble Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

DUMLUPINAR MAHALLESI, SÜLEYMAN GÖNÇER CADDESI NO 2, Afyonkarahisar, 03100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Oreko Ekspres Otel Afyon
Oreko Ekspres Otel Afyon
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 88 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 16760
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
MCG Cakmak Marble Hotel Afyonkarahisar
MCG Cakmak Marble Afyonkarahisar
MCG Cakmak Marble
MCG Cakmak ble Afyonkarahisar
MCG Marble Hotel Hotel
MCG Cakmak Marble Hotel
MCG Marble Hotel Afyonkarahisar
MCG Marble Hotel Hotel Afyonkarahisar
Preguntes freqüents
Opinions: MCG Marble Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Özlem
9 d’abr. de 2025
Özlem
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Kemal levent
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kemal levent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gülsün
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gülsün
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Melih Okan
28 de març de 2025
Melih Okan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Emre
27 de març de 2025
Emre
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Muammer
8 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muammer
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
FATIH
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FATIH
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hüseyin
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hüseyin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Samet
1 de març de 2025
Samet
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tuna
Viatge en grup
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tuna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neslihan
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok iyi
Neslihan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Veysel
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Veysel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Burak
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burak
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aysegul
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aysegul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Umut Ayber
Viatge de negocis
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Umut Ayber
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Gözde
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Gözde
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Morgane
Viatge en grup
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Morgane
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ömer
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ömer
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Fatih Mehmet
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Fatih Mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Matthew
27 d’oct. de 2024
Matthew
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Arzu
Viatge en família
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Arzu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Adem
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Otelin elden geçirilmesi gerek. Daha çok 3 yıldız
Adem
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Yalçin
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yalçin
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Dilsad
22 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilsad
Estada d’1 nit (jul. 2024)