Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kaya Premium Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 dormitori

Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 dormitori
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 dormitori

Habitació doble Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Resat Bey Mah. Turhan, Cemal, Beriker Bulvari No 16/A, Seyhan, Adana, 01120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Adana
ibis Adana
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 6.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 13793
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Kaya Premium Hotel Adana
Kaya Premium Adana
Kaya Premium
Kaya Premium Hotel Hotel
Kaya Premium Hotel Adana
Kaya Premium Hotel Hotel Adana
Preguntes freqüents
Opinions: Kaya Premium Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pis
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Erol
Viatge en grup
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erol
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Senay
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Senay
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mithat
Viatge en família
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mithat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Engin
Viatge de negocis
3 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Engin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Deniz
26 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Eleanor
Viatge en parella
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleanor
Estada de 11 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Asim
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Asim
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
mahmut
Viatge de negocis
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mahmut
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Numan, Hamburg
Viatge de negocis
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Numan
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Etem
Viatge de negocis
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etem
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Yusuf Kaan
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Yusuf Kaan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Mumuu, Stuttgart
Viatge en família amb nens petits
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Mumuu
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Mustafa
Viatge en grup
7 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Ahmet
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Güzel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)