Palm Beach Hotel Acre
Oci familiar davant de mar, amb piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Palm Beach Hotel Acre





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Seashore, Acre
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Acco Beach Hotel
Acco Beach Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
6.2 de 10, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional d'Israel sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Rimonim Palm Beach Hotel Acre
Rimonim Palm Beach Hotel
Rimonim Palm Beach Acre
Rimonim Palm Beach
Palm Beach Acre
Hotel Palm Beach Hotel Acre Acre
Acre Palm Beach Hotel Acre Hotel
Hotel Palm Beach Hotel Acre
Palm Beach Hotel Acre Acre
Rimonim Palm Beach
Palm Beach Hotel
Palm Beach
Palm Beach Club
Palm Beach Hotel Acre Acre
Palm Beach Hotel Acre Hotel
Palm Beach Hotel Acre Hotel Acre
Preguntes freqüents
Opinions: Palm Beach Hotel Acre
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Armen
Viatge en família
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
A "will do" hotel
Armen
Estada de 4 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Lital
29 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lital
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Tzviya
Viatge en família
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tzviya
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Can
Viatge en família
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Disappointed

Can
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Not Provided
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not Provided
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schöne Lage am Meer
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
kagalovski
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

kagalovski
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
eli
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very poor value for money
eli
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
VALERIE
Viatge en grup
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien
VALERIE
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Tamir
14 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tamir
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Benoit, Montreal canada
Viatge en parella
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Benoit
Estada de 8 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Doron
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Doron
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Tobias
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
david
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Reposant
david
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Alexander
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outdated
Alexander
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
LIRON
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIRON
Estada d’1 nit (ag. 2019)