Bays Luxury Lodge

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Accra amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Bays Luxury Lodge

Piscina a l'aire lliure
Detall de l'exterior
Vista aèria
Exterior
1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Cuina
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble econòmica

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, zona de pati

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble Premier, 1 llit de matrimoni gran, bany privat, vistes a la piscina

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació presidencial, vistes a la piscina

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Bays Luxury Lodge es troba a Accra. Si vols submergir-te en la bellesa natural de la regió, apropa't a Platja de Teshie o a Platja de Labadi. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Estadi El Wak o a Estadi Ohene Djan.
Mapa
Opposite the Junction Mall, Nungua, Accra

Què hi ha als voltants

  • The Junction Mall - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Platja de Teshie - 8 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Platja de Laboma - 15 minuts en cotxe - 10.8 km
  • Accra Mall - 16 minuts en cotxe - 14.0 km
  • Platja de Labadi - 17 minuts en cotxe - 12.0 km

Com moure’s per la zona

  • Accra (ACC-Aeroport Internacional de Kotoka): a 35 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Vida E Caffè - ‬4 minuts a peu
  • ‪Splender - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Green Garden Restaurant Cafe - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪KFC , Community 18 Junction - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Fridays, Sakumono - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Bays Luxury Lodge

Hotel a prop de Platja de Teshie
Un parc infantil, servei de bugaderia i tintoreria i un servei gratuït de cura d'infants són només algunes de les comoditats que ofereix Bays Luxury Lodge. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. No deixis passar l'oportunitat de menjar a l'establiment de restauració de les instal·lacions, restaurant de cuina local i internacional. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar anglès (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i caixa forta a la recepció
  • Sales de massatge o tractament, assistència turística i per a la compra d'entrades i televisió al vestíbul
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen altres detalls com sales d'estar independents i menjadors independents.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors de pantalla plana de 43 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i menjadors independents

Idiomes

Anglès i francès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 06:00 a 23:00 amb sol·licitud prèvia
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar anglès de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:30: 5 USD per adult i 1 USD per nen
  • Un restaurant

Activitats

  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens gratuïtes
  • Bugaderia
  • Frigorífic petit
  • Habitacions insonoritzades
  • Joguines de piscina
  • Menjador independent a l'habitació
  • Microones (cal sol·licitar-lo)
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala d'estar

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Spa

  • Massatge
  • Sala de tractaments

Accessibilitat

  • Catifa fina a l'habitació
  • Sense ascensor
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • 1 planta
  • 2 edificis
  • Construït l'any 2015
  • Mosquiteres
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 43 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Accés a cuina compartida
  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic petit
  • Menjador independent
  • Microones (cal sol·licitar-lo)
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat
  • Tovallons de paper

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Sala d'estar
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 13:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 USD.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 20:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10 USD per animal de companyia per nit.
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 10 kg per animal de companyia)
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 20.0 USD per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar anglès: 5 USD per adult i 1 USD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec per animals de companyia: 10 USD per animal de companyia per nit.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 USD.
  • Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Bays Luxury Lodge Accra
Bays Luxury Accra
Bays Luxury
Bays Luxury Lodge Hotel
Bays Luxury Lodge Accra
Bays Luxury Lodge Hotel Accra

Preguntes freqüents

Bays Luxury Lodge té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Bays Luxury Lodge accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 10 kg cadascun. Es cobra una taxa de 10 USD per animal de companyia i per nit.

Quant costa aparcar a Bays Luxury Lodge?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Bays Luxury Lodge?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Bays Luxury Lodge?

Registre de sortida: 13:00. És possible fer una sortida tardana per 15 USD (servei subjecte a disponibilitat).

Bays Luxury Lodge ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 06:00-23:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 30 USD per vehicle.

Opinions: Bays Luxury Lodge

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 16 de 35 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 35 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 35 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 35 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 35 opinions

8,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

BERNARD O

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
This place a Beautiful Cottage, very relaxing. The Staff go above and beyond to make you comfortable. They want you to come back, so they do everything professionally with a smile. Their Breakfast is awesome, served at poolside or a place of your choice.
Estada de 2 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Aaron

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats
I booked the facility to swim at night but I was informed on arrival that the pool was not clean, defeating my whole purpose of night swimming. Additionally breakfast was served after 10am contrary to what was communicated.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Yaw

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Michelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great stay

Amazing experience. Highly recommend this place. We went for our anniversary and they treated us beautifully. The room decor presented was exceptional when we entered. I will definitely be returning. The staff were also very attentive and welcoming.
Estada d’1 nit (març 2024)

10/10, Excel·lent

Martyn

Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Very good accomodation and good staff. The cleaner was miraculous
Estada de 7 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Alfred, calgary

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Difficult to locate with Google maps, building needs renovation and WiFi should be provided
Estada d’1 nit (juny 2022)

8/10, Bo

Tobi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very polite staff and helpful. Clean environment. Close to amenties. Will definitely use the hotel again next time in Accra.
Estada de 2 nits (nov. 2021)

2/10, Horrible

Daniel

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible, stressful check-in, disrespectful employ

It started at check-in. This was our second stay here and it appears things have gotten worse since our first stay. One thing tnat didn't change was the scam this hotel tries to run on foreign guests. The disrespectful receptionist told us they don't work with hotels.com and had no reservation for us. After an hour and a long conversation with the E-commerce manager (whom I am convinced is the head of this shoddy scam) they miraculously found our reservation. The first room they tried to put us in had a smell of something dead so we requested to move. The second room was not much better but at least no stench. The towels were discolored, the room full of mosquitoes and the water only came upon our request. I was in the middle of a shower with soap in my eyes and the water went off. I had to step out, dry off and call the front desk. Upon my complaint, the receptionist informed me that we have to request the water to be turned on when we want to bath. She said she would turn it in. I waited 20 minutes, still no water. I called the front desk back and the line was busy for some time. It was around noon. I dressed up and walked outside to the receptionist to find no one there and the phone was off the hook. By this time I was livid. I asked to speak to the manager and it was immediately obvious that even the managers of this property do not care. She was rude and abruptly told me "check out is 11am". As if to tell me to leave. This place is a real disgrace to Ghana.
Estada de 3 nits (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2021)

10/10, Excel·lent

Charles

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good find for city stays

Great hotel and great price! The employees were very accommodating and assisted our needs. Breakfast daily was great, some may not approve but the general breakfast here in Ghana is eggs and toast sometimes chicken sausage. The room was nice although not much to watch on tv. The only issue I had was the in and out WiFi. Even during the rolling black outs the hotel had a generator that would power the whole hotel! I would recommend this place whether or not you’re on a budget! Oh did I forget to mention it’s across from a strip mall?!
Estada de 6 nits (gen. 2021)

10/10, Excel·lent

Mubarick

Estada d’1 nit (des. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were very professional, courteous and understanding to my needs
Estada de 14 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Terry

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Abby, Ny

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I enjoyed the swimming pool & the beautiful sight of the property. Breakfast you didn't have a choice, however it was prepared with Love.
Estada de 4 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

chijioke

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)

4/10, Deficient

Eddie, Florida

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
This was my second time staying at this property. I booked my stay about 17 days prior to my arrival. After travelling over 5,000 miles I arrived at the hotel. I was standing in the lobby with my bags ready to check in, and was told they had basically given my reserved room to someone else and there was nowhere for me to stay. They ended up sending me to a lesser hotel that was much further away and told me they would have a room ready for me in 5 days. They promised to put me in the presidential suite, due to the inconvenience. After the 5 days had passed I called over to see if the room was ready for me to check in, and was told they were still waiting for people to check out, this was after 12:00 pm. Not wanting to sit around and wait all day and waste my vacation time, I went out for the day. When I returned that evening, they finally said they had a room ready and came and got me. The room was definitely not the presidential suite, so that was a lie. I also expressed to them that due to the location of the room on the property, I was unable to obtain a steady WiFi signal. The response I received was to "just be cool", and the issue was basically ignored. Overall, I was pretty disgusted with the piss poor logistics of the room booking. There is no excuse as to why my room was basically given away to someone else, and then to basically be sent to a lesser hotel up until my last day in the country was not cool and very unprofessional, I was also denied a refund.
Estada de 6 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very close to junction mall which has places to eat
Estada d’1 nit (abr. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

This hotel is an absolute scam! Beware!

Problems began at check-in. The receptionist lied and told us that someone with my name had called a few days previous and cancelled the reservation. The lies went on from there. They told us there was no confirmation of our reservation, the room we paid for was not the room we reserved. I wasn't sure what was going on because I've used Hotels.com so many times and never had any issues. My husband is a Ghanaian and he told me "that's what they do here." They will tell you the reservation was cancelled so they can sell the room to someone paying with cash. The lies went on from there On our 2nd to last day they told us we had to move to a smaller (cheaper) room because they had another reservation for our room. I asked if they were going to compensate me and the lies and problems got worse. Eventually I found out that it was the hotel owner that was driving the scam. Beware of this hotel and the way they do business! I had an argument with the owner on my last day as they were basically forcing us out if the room we had paid for (the payment had already been made) into a smaller room that we could barely move around in. This hotel does NOT honor their guests, they are only interested in the money! They will sell your room right out from underneath you and there's nothing you can do except call police and inform them that this hotel is cheating foreigners that are unaware how these locally owned hotels are running scams on their guests. I will lodge a formal complaint.
Estada de 5 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice place. Rooms very good size, very clean and breakfast was huuuge everyday. Staff extremely helpful and pleasant.
Estada de 4 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
I booked Bays in December for a stay in February, I cannot believe when we arrived they had no record of my booking. Apparently the guy who usually brings all online bookings to the hotel didn’t bring any info about our stay, so there was a lot of chaos for about 1hr and a half because I got extremely angry. They wanted to book us a room elsewhere I said NO, the lady then said they’re fully booked. Then after all the confusion under the sun, magically there was a room available. This annoyed me so so much because I showed our invoice and confirmation so upon seeing that, they should’ve accomadated us promptly. I called ebookers to complain who couldn’t even get hold of the manager. Absolute mess. I came from London and was staying in East Legon but needed to use Bays Lodge as a base as I had things to do in the area. I will come again if need be, but hopefully next time they’re come correct as I’m sure they definitely remember my face. Tip: CALL AHEAD double check they have sorted your room booking before you arrive there.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Jeffery L Myers

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Stay at Bays

Just had to move two times to different rooms because of the rooms.
Estada de 9 nits (gen. 2019)

2/10, Horrible

Robert

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Schlechte Unterkunft

Bei der Ankunft in diesem Hotel wurde mir gleich gesagt ich könne nur 5 statt der gebuchten 7 Nächte bleiben. Auch für das Frühstück wollten Sie 10 Dollar extra, obwohl es in der Buchung inbegriffen war. Die Warmwasser Aufbereitung war kaputt und trotz mehrmaliger Erinnerungen daran tat sich nichts, ich musste kalt duschen. Vorsicht mit diesem Hotel, nicht zu empfehlen
Estada de 7 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Sagoe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing

Awesome environment,nice location, staff is the best, neat and cozy rooms, amazing pool, best hideout place too u can think of... I love the place and it’s cost effective too .. Bravo and expect me there again 🙏
Estada de 2 nits (des. 2018)