Grand Hôtel d'Abidjan
Hotel a la vora del llac amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hôtel d'Abidjan





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori, cuina bàsica

Apartament, 1 dormitori, cuina bàsica
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

01, Rue Léon Montigny, Abidjan, 01 BP 1785
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Abidjan Marcory
ibis Styles Abidjan Marcory
- Piscina
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.2 de 10, Bé, 142 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 USD per persona (preu aproximat).
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hôtel d'Abidjan
Grand d'Abidjan
Grand Hotel D'Abidjan Africa
Grand Hôtel d'Abidjan Hotel
Grand Hôtel d'Abidjan Abidjan
Grand Hôtel d'Abidjan Hotel Abidjan
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hôtel d'Abidjan
Opinions
6,6
7,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Odin
Viatge de negocis
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable et pratique

Odin
Estada de 3 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Summary of stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Elizabeth
Viatge de negocis
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great place to stay! Clean, Comfy, Professionalish
Elizabeth
Estada de 5 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Ricardo
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renovated room, good internet and lake view
Ricardo
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Odin
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un bon hôtel aux prestations de qualité
Odin
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
BIL, London
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
BIL
Estada de 4 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Hyochoo
5 d’abr. de 2019
Hyochoo
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Peter
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Businessman hotel.
Peter
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
BabaIke, Silver Spring, US
Viatge de negocis
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BabaIke
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Derrick
15 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
If you end up staying there ask for Mr. Hamido
Derrick
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Federico
25 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buono per affari
Federico
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good value in an expensive city
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
J'y suis allé plusieurs fois et je n'irai plus
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Ruth
14 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruth
Estada de 3 nits (nov. 2017)
4/10, Deficient
Jaal, Dakar
24 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jaal
Estada de 5 nits (set. 2017)
6/10, Acceptable
Sylvain
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Belle hôtel, super d'endroit, services médiocres
Sylvain
2/10, Horrible
Pierre
25 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
If you can, avoid it.
Pierre
8/10, Bo
Peter, FR
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regular business stay
Peter
8/10, Bo
Philippe
16 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
personnel compétent et sympa
Philippe
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació