Byblos Hotel
Hotel a Abidjan amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Galeria de fotos de l’allotjament Byblos Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Mercedes, Abidjan Zone 4, Abidjan, Abidjan, BP 3788
Sobre aquest allotjament
Byblos Hotel
Allotjaments similars

Hotel ONOMO ALLURE ABIDJAN BAOBAB
Hotel ONOMO ALLURE ABIDJAN BAOBAB
- Cuina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 152 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Byblos Hotel Hotel
Byblos Hotel Abidjan
Byblos Hotel Hotel Abidjan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Byblos Hotel
9,0
Fantàstic
9,6
Neteja
9,2
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Pierrot
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierrot
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierrot
Viatge de negocis
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierrot
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali, Birmingham
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bertrand
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bertrand
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Yulia
27 de jul. de 2025
Yulia
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mahar
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mahar
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
DANIELA
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIELA
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shubham
2 de jul. de 2025
Shubham
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
kagiso
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kagiso
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
kagiso
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kagiso
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Baby-djemila
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Baby-djemila
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fatoumata Binta
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatoumata Binta
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Montassar
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Montassar
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Franck
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franck
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nii Cheiku, Accra
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Nii Cheiku
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Andrew
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Stephen
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable and friendly service
Stephen
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Montassar
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent 10/10
Montassar
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Stephen
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Patiently waiting
Stephen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Laure
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Laure
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Montassar
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Montassar
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gabryell
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabryell
Estada de 3 nits (febr. 2025)








