Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist Abashiri Central Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 182 €
23 de jul. - 24 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals reial, 1 dormitori, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals reial, 1 dormitori, no fumadors
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Grand, no fumadors

Habitació individual Grand, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-chome-7 Minami 2 Jonishi, Abashiri, Hokkaido, 093-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
- Banyera d’hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 641 opinions
Preu actual: 113 €
21 de jul. - 22 de jul.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tabist Abashiri Central
Tabist Abashiri Central Hotel Hotel
Tabist Abashiri Central Hotel Abashiri
Tabist Abashiri Central Hotel Hotel Abashiri
Preguntes freqüents
Opinions: Tabist Abashiri Central Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
MIKI
24 d’abr. de 2025
MIKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
HIROSUKE
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
HIROSUKE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
jiyoon
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안한 호텔
jiyoon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
TOMOHISA
5 de des. de 2024
TOMOHISA
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Reiko
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Reiko
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
miki
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
miki
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Yoshiakl
10 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiakl
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKESHI
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKESHI
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
MORITAKA
27 de juny de 2024
MORITAKA
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Vi
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vi
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Masakazu
Viatge en parella
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masakazu
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mao Chuan
Viatge en família
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mao Chuan
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
KIMIKO
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KIMIKO
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Hiroki
3 de maig de 2024
Hiroki
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
moonhyug
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
moonhyug
Estada de 3 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
WAI KIT
9 de març de 2024
WAI KIT
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ying Xin
Viatge en grup
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ying Xin
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Shinya
30 de des. de 2023
Shinya
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Miho
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miho
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Makoto
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Chris
13 de set. de 2023
Chris
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Junko
11 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Shinji, Sapporo
Viatge en família
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shinji
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Chih Ling
19 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chih Ling
Estada d’1 nit (febr. 2023)