Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DBU Hotel & Kursuscenter





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
25 de set. - 26 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(21 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Limited space)

Habitació estàndard (Limited space)
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kileparken 27, Tilst, Aarhus, 8381
Sobre aquest allotjament
DBU Hotel & Kursuscenter
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100 DKK per adult i 80 DKK per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 200 DKK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
DBU Hotel Kursuscenter Tilst
DBU Kursuscenter Tilst
DBU Hotel Kursuscenter Aarhus
DBU Kursuscenter Aarhus
DBU Hotel & Kursuscenter Hotel
DBU Hotel & Kursuscenter Aarhus
DBU Hotel & Kursuscenter Hotel Aarhus
Preguntes freqüents
Opinions: DBU Hotel & Kursuscenter
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas, Castle Pines
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Betina
Viatge en grup
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Betina
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Siriwardane Arachchilage
23 de juny de 2025
Siriwardane Arachchilage
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
James H. B.
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
James H. B.
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jackie
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint basic hotel 😊
Jackie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Niels
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Niels
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Inger
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inger
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Lasse
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lasse
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Simon
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Ann
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ann
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Pia
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pia
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kim
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Kim
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rikke
Viatge en família
13 de maig de 2025
Rikke
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jan
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 10 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
René
9 de maig de 2025
René
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fred
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Fred
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Morten
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Morten
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anton Kristian
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anton Kristian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jakob
21 d’abr. de 2025
Jakob
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tom Farmen
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom Farmen
Estada d’1 nit (abr. 2025)