Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel a Aalst amb un bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Astrid Aalst





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 158 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Ventilador portàtil
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Ventilador portàtil
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Ventilador portàtil
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Keizersplein 27, Aalst, 9300
Sobre aquest allotjament
Hotel Royal Astrid Aalst
Allotjaments similars

Keizershof Hotel
Keizershof Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 127 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Airport shuttle fee: EUR 125 per vehicle (maximum occupancy 4)
- Nearby parking fee: EUR 3 per day
- Pet fee: EUR 10 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
- Late check-out is available for a fee (subject to availability)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Royal Astrid Aalst
Royal Astrid Hotel Aalst
Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid
Royal Astrid
Hotel Royal Astrid Aalst Hotel
Hotel Royal Astrid Aalst Aalst
Hotel Royal Astrid Aalst Hotel Aalst
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Astrid Aalst
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Laurence
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Paul
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Meimei
3 de juny de 2025
Meimei
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raf
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raf
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Shinji, Dusseldorf
2 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Shinji
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Katherine
18 d’oct. de 2024
Katherine
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge en grup
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Huub
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topverblijf in dit prachtige hotel
Huub
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Andres
Viatge de negocis
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gran hotel para viaje de negocios
Andres
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Colien
Viatge de negocis
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colien
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mieke
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mieke
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
G.J.
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fijn hotel en centraal gelegen
G.J.
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Johannes
Viatge de negocis
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johannes
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
EMMANUEL
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Belle expérience
EMMANUEL
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Koen
4 de maig de 2024
Koen
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Menno
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Menno
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marjon
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l ’habitació
Fijn verblijf
Marjon
Estada d ’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor, Vienna
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Victor
Estada d’1 nit (abr. 2024)








