Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament INNSiDE by Meliá Aachen





Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(39 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: The INNSiDE Premium Room

The INNSiDE Premium Room
Carregar totes les fotos de: The INNSiDE Room

The INNSiDE Room
També et pot agradar

Novotel Aachen City
Aachen-Mitte
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 865 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sandkaulstr. 20, Aachen, 52062
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Motel One Aachen
Motel One Aachen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 312 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 26 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 26 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
INNSIDE Meliá Aachen Hotel
INNSIDE Meliá Aachen
Innside By Melia Aachen Aachen
Innside Aachen
INNSIDE by Meliá Aachen Hotel
INNSIDE by Meliá Aachen Aachen
INNSIDE by Meliá Aachen Hotel Aachen
INNSiDE by Melia Aachen
INNSiDE by Meliá Aachen Hotel
INNSiDE by Meliá Aachen Aachen
INNSiDE by Meliá Aachen Hotel Aachen
Preguntes freqüents
Opinions: INNSiDE by Meliá Aachen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Renate
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renate
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes
8 de jul. de 2025
Johannes
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisuke
28 de juny de 2025
Daisuke
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Carl, Ottawa
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lothar
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lothar
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
elise
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
elise
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
annette, Stuttgart
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
annette
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Linlin
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linlin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jose
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

jose
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuri
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Malgorzata
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malgorzata
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
wahid
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wahid
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Thorsten
Viatge de negocis, Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thorsten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
26 d’abr. de 2025
Natalie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dolores
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mate
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mate
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MAURO
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAURO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Enes
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enes
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sang Joo, Vienna
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sang Joo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kristian
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax
Kristian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kurt
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kurt
Estada de 6 nits (abr. 2025)