Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Flair Hotel Reuner





Serveis populars
El preu actual és de 151 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Comfort, vistes al jardí

Suite Comfort, vistes al jardí
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits

Habitació triple, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica, 1 llit individual

Habitació individual clàssica, 1 llit individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Machnower Chaussee 1a, Zossen, Brandenburg, 15806
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Land Gut Hotel Weisser Schwan
Land Gut Hotel Weisser Schwan
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 27 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Flair Hotel Reuner Zossen
Flair Reuner Zossen
Flair Reuner
Flair Hotel Reuner Hotel
Flair Hotel Reuner Zossen
Flair Hotel Reuner Hotel Zossen
Preguntes freqüents
Opinions: Flair Hotel Reuner
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jochen
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jochen
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Bernd
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
JINGWEN
Viatge de negocis
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JINGWEN
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en família
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Angi
16 de maig de 2023
Angi
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família amb nens petits
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Angi
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Angi
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Angi
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angi
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Finn
25 de gen. de 2023
Finn
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família amb nens petits
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
8/10, Bo
Lauren
Viatge en parella
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Andrea
Viatge de negocis
6 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehm von A-Z
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Gernot
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehmer Aufenthalt
Gernot
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Karin
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Greit tilgjengelig beliggende hotell.
Karin
Estada de 8 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Sylke
Viatge en família
5 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylke
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Dirk
Viatge en família
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viktor
Viatge de negocis
9 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viktor
Estada de 5 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jörg, Nürnberg
Viatge en família
5 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Massimo
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top!!
Massimo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Céline
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Céline
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Sebastian
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 2 nits (ag. 2019)