Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lahofer





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Veselá, Znojmo, Jihomoravský kraj, 669 02
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

PREMIUM Wellness & Wine Hotel
PREMIUM Wellness & Wine Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 248 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 10.00 CZK per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 400 CZK.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lahofer Znojmo
Lahofer Znojmo
Lahofer
Hotel Lahofer Hotel
Hotel Lahofer Znojmo
Hotel Lahofer Hotel Znojmo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lahofer
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jürgen
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jürgen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
nice hotel
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Walter
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Preis-Leistungs-Verhältnis
Walter
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marek
Viatge en família
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Reinhard
Viatge en parella
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhard
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars Hjeldnes
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars Hjeldnes
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ivan
Viatge en família
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Diethard
Viatge en parella
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diethard
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Vladimíra
12 de des. de 2022
Vladimíra
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly Recommended
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Tereza
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tereza
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Ingrid
25 de jul. de 2022
Ingrid
Estada de 7 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge de negocis
31 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Douglas
2 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Barbora
Viatge en família
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbora
Estada de 4 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Pavel
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hezký hotel na super místě
Pavel
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Anna
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anna
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Venek
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Venek
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Lucie
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucie
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Karel
Viatge en grup
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Karel
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Katerina
7 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel vhodný pro služební cesty i romantický výlet


Katerina
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Zuzana
22 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Lahofer Znojmo
Zuzana
Estada de 2 nits (juny 2020)