AC Hotel Zamora by Marriott
Hotel a Zamora amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores 
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel Zamora by Marriott





Opinions
8,6 sobre 10, 
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor de plasma 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Un bidet 
Combinació de dutxa i banyera 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura 
Televisor de plasma 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Un bidet 
Combinació de dutxa i banyera 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Principe de Asturias, 43, Zamora, Zamora, 49029
Sobre aquest allotjament
AC Hotel Zamora by Marriott
Allotjaments similars

NH Zamora Palacio del Duero
NH Zamora Palacio del Duero
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 311 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.40 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 13.20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 38.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Núm. d'identificació fiscal: H-164 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott). 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
L’allotjament també es coneix com a
AC Hotel Zamora
AC Hotel Zamora Marriott
AC Marriott Zamora
AC Zamora
AC Zamora Hotel
AC Zamora Marriott
Hotel AC Marriott Zamora
Hotel AC Zamora
Zamora AC
Ac Zamora By Marriott Zamora
AC Hotel Zamora by Marriott Hotel
AC Hotel Zamora by Marriott Zamora
AC Hotel Zamora by Marriott Hotel Zamora
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel Zamora by Marriott
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
RICARDO
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RICARDO
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene, Allmendingen
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge en parella
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Amilcar
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amilcar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jose
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
JOSE IGNACIO
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE IGNACIO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabian
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabian
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Amilcar
17 de jul. de 2025
Amilcar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Flavia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
María de la Invención
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
María de la Invención
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Agustín
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agustín
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rafael
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Pedro Mª
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable




Pedro Mª
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
jose
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jose
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
JoséAntonio
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JoséAntonio
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angel
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Angela
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Angela
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Belen
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Belen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aranzazu
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aranzazu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A highly recommended hotel.
Jonathan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
31 de gen. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)








