Hotel iNova
Hotel al centre a Zagreb amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel iNova





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 2 dormitoris

Suite Deluxe, 2 dormitoris
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Avenija Marina Držica, Zagreb, Grad Zagreb, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka
Hilton Garden Inn Zagreb - Radnicka
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 158 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.86 EUR per persona i per nit per adult, i 0.93 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel iNova Hotel
Hotel iNova Zagreb
Hotel iNova Hotel Zagreb
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel iNova
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sinisa
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sinisa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ka Yin Jennifer
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Yin Jennifer
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Andelka
Viatge en parella
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andelka
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Riccardo
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riccardo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Camilla
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Camilla
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rikke
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic hotel
Rikke
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ian
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ian
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
CHUN SHUEN
Viatge en parella
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUN SHUEN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge de negocis
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
KEUNG
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect for staying close to the bus station
KEUNG
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Shuli
21 de maig de 2024
Shuli
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tod
5 de maig de 2024
Tod
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Abir
28 d’abr. de 2024
Abir
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique, Granada Hills
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sinisa
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sinisa
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ottavio
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo Hotel
Ottavio
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Gordana
Viatge en família
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordana
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Alison
Viatge en parella
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Lidia
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
carolyn
Viatge en família
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
carolyn
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en parella
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (set. 2023)