Hotel Hacienda Casagrande
Hotel a Zacatlán amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hacienda Casagrande





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior

Estudi en suite júnior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual bàsica

Habitació doble per a ús individual bàsica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Av. Leandro Valle Colonia Santa Julia, Zacatlán, PUE, 73310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Posada Don Ramón
Posada Don Ramón
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 420 opinions
Preu actual: 21 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 90 i 180 MXN per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hacienda Casagrande Zacatlan
Hotel Hacienda Casagrande Hotel
Hotel Hacienda Casagrande Zacatlán
Hotel Hacienda Casagrande Hotel Zacatlán
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hacienda Casagrande
Opinions
9,2
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan De Jesus
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan De Jesus
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel Humberto, Tepic
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Humberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ABEL
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ABEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luz
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seguro y céntrico.
Luz
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anayeli
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anayeli
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Eduardo
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
beatriz
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
beatriz
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Miguel Angel
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel Angel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Polo
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Polo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
RAFAEL
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente ubicación.
RAFAEL
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa Isabel
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa Isabel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ernesto
Viatge en parella, Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernesto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Enrique
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maribel
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maribel
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
Viatge en parella
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
nancy
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo bien
nancy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Daniel Adrian
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel Adrian
Estada d’1 nit (gen. 2025)