Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Casa d'hostes a Kamakura de platja i amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Samurai Guesthouse irodori Kamakura





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
30 d’oct. - 31 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, accessible, no fumadors (1F Japanese Traditional room WA Max 4)

Habitació, accessible, no fumadors (1F Japanese Traditional room WA Max 4)
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un assecador de cabells
Un bidet
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)

Habitació, no fumadors (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un assecador de cabells
Un bidet
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (2F Japanese Western room YU Max 2)

Habitació, no fumadors (2F Japanese Western room YU Max 2)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Un assecador de cabells
Un bidet
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Hilton Yokohama
Minato Mirai 21
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 615 opinions
Preu actual: 128 €
16 de nov. - 17 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4-23 Yuigahama, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Sobre aquest allotjament
Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Allotjaments similars

Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Higashiguchi
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Higashiguchi
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 2000 JPY per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 3000 JPY per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 6 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Guesthouse irodori
irodori Kamakura
Irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse Kamakura
Preguntes freqüents
Opinions: Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshie
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Yuto
26 d’ag. de 2025
Yuto
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaewon
Viatge en grup
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaewon
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MAUNAY
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAUNAY
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marian O'Neill
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marian O'Neill
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
カズミ
27 de jul. de 2025
カズミ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Hana
24 de jul. de 2025
Hana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Naruaki
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naruaki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan Olav
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan Olav
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
CHU
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHU
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
John
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allison
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allison
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super séjour !
Emilie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
julie
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
julie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
1 de maig de 2025
Alex
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reina
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
27 d’abr. de 2025
Patrick
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julianne
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great guesthouse


Julianne
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (abr. 2025)












