Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Casa d'hostes a Kamakura de platja i amb esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Samurai Guesthouse irodori Kamakura





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, accessible, no fumadors (1F Japanese Traditional room WA Max 4)

Habitació, accessible, no fumadors (1F Japanese Traditional room WA Max 4)
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un bidet
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)

Habitació, no fumadors (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un bidet
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (2F Japanese Western room YU Max 2)

Habitació, no fumadors (2F Japanese Western room YU Max 2)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Un bidet
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC
Centre de la Ciutat de Yokohama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 274 opinions
Preu actual: 94 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4-23 Yuigahama, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Sobre aquest allotjament
Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Allotjaments similars

Villa Sacra
Villa Sacra
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 28 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 2000 JPY per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 3000 JPY per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 6 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Guesthouse irodori
irodori Kamakura
Irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse Kamakura
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Samurai Guesthouse irodori Kamakura
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
9,2
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
1 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
あゆみ
14 de nov. de 2025
あゆみ
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
David W
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David W
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
21 d’oct. de 2025
Tony
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshie
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Yuto
26 d’ag. de 2025
Yuto
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最低のランク。不潔な感じで一泊一万はない。この宿のせいで鎌倉が嫌いになりました。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kerry
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kerry
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaewon
Viatge en grup
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaewon
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MAUNAY
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAUNAY
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente adresse !
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marian O'Neill
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marian O'Neill
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
LuLu
1 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LuLu
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
カズミ
27 de jul. de 2025
カズミ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Hana
24 de jul. de 2025
Hana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Naruaki
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naruaki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan Olav
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan Olav
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
CHU
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHU
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
John
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allison
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allison
Estada de 3 nits (maig 2025)











