The Edelweiss Yogyakarta

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Edelweiss Yogyakarta

Terrassa o pati
Lounge al vestíbul
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Restaurant
Piscina a l'aire lliure

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació

El més destacat

Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 16 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Gejayan street 17C, 17C, Yogyakarta, Special Region of Yogyakarta, 55222

Què hi ha als voltants

  • Plaça Ambarrukmo - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Carrer Malioboro - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Tugu Yogyakarta - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Zoo Gembira Loka - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Malioboro Mall - 4 minuts en cotxe - 4.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Yogyakarta: 13 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Yogyakarta-Adisucipto (JOG): a 20 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Sushi Tei - ‬5 minuts a peu
  • ‪Ramen Master - ‬6 minuts a peu
  • ‪SiNERGI Co-Working Space - ‬6 minuts a peu
  • ‪Angkringan Pak Edy Mbendol - ‬4 minuts a peu
  • ‪Soto Kwali Klaten - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Edelweiss Yogyakarta

Hotel a prop de Carrer Malioboro
Has pensat a allotjar-te a The Edelweiss Yogyakarta? Aprofita que ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i una llar de foc al vestíbul.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, servei de recepció obert les 24 hores i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 95 habitacions, decorades individualment, presenten detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen capçals de dutxa tipus cascada
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i indonesi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 08:00 a 17:00 amb sol·licitud prèvia
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: 70.000 IDR per adult i 40.000 IDR per nen
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Serveis de spa
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2011
  • Llar de foc al vestíbul

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
6 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 200000 IDR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 70000 IDR per adult i 40000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75000 IDR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 75000 IDR només l'anada (entre 1 i 12 anys).
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Edelweiss Hotel Yogyakarta
Edelweiss Yogyakarta
The Edelweiss Hotel
The Edelweiss Yogyakarta Hotel
The Edelweiss Yogyakarta Yogyakarta
The Edelweiss Yogyakarta Hotel Yogyakarta

Preguntes freqüents

The Edelweiss Yogyakarta té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Edelweiss Yogyakarta accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Edelweiss Yogyakarta?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Edelweiss Yogyakarta?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a The Edelweiss Yogyakarta?

Registre de sortida: migdia.

The Edelweiss Yogyakarta ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 08:00-17:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 75000 IDR per vehicle.

On es troba The Edelweiss Yogyakarta?

Aquest hotel es troba a Yogyakarta i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Universitat Estatal de Yogyakarta, Universitat Sanata Dharma i Hospital Siloam Yogyakarta. Lippo Plaza Jogja i Universitat Gadjah Mada també són a menys de 15 min.

Opinions: The Edelweiss Yogyakarta

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 60 opinions
Puntuació 8: Bo. 27 de 60 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 15 de 60 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 60 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 60 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
La ubicación es muy buena y el staff es excelente. En términos de calidad las sábanas y las toallas se notan que son muy viejas y no tienen un buen olor.
Estada de 3 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

DFS, Jakarta

Viatge en parella
Price is affordable and in the good location. Need to improve cleanliness as I found my blankets was torn on 1st night I stayed there.
Estada de 2 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 5 nits (jul. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lokasi di jalan raya
Estada de 2 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Adequate

Sheets and towels not super clean, but cheap and comfy. Pool only open til 6pm. Reasonable location
Estada de 3 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
I hope the people are can speak english more well..
Estada de 5 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Andre

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Not bad

Secara keseluruhan keadaanya lumayan tapi air panas nya mati jadi mandi dengan keadaan dingin saja
Estada de 6 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Akhmad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Please improve the quality of food

The main problem is only about Food. Too low from standard
Estada d’1 nit (març 2018)

8/10, Bo

Akhmad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Food restaurant need more improvement
Estada d’1 nit (març 2018)

8/10, Bo

june, jakarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

One day at yogyakarta✨

Nice hotel to spend your night in yogyakarta, located in demangan its easier too reach cafe / mall
Estada d’1 nit (febr. 2018)

8/10, Bo

MINYOUNG

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Nice hotel

Nice room and service, but please increase variable menu for breakfast.

4/10, Deficient

Paolo, Singapore

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Hotel mediocre da tutti i punti di vista

Esperienza deludente. Infrastuttura dell hotel alquanto mediocre anche se in generale pulita. Il personale in più occasioni ha dato informazioni errate (es.orari apertura attrazioni) o ha fatto confusione nella prenotazione delle escursioni, complice anche scarsa conoscenza dell inglese. Ristorante non provato, neppure per colazione, perchè cibo e locale poco invitanti. Ho comunque provato ad ordinare un caffè, pur sapendo che non sarebbe arrivato un espresso, ma non ho avuto neanche il coraggio di assaggare quello che è arrivsto. Le immediate vicinanze dell hotel non si prestano a passeggiate o semplicemente a trovare un ristorante o caffè alternativo, è necessario prendere un taxi. E' abbastanza vicino all aeroporto (motivo della scelta). Tutte le cose elencate sopra sarebbero state accettabili se la tariffa dell hotel fosse stata al massimo il 50% di quella effettiva, pur tenendo conto che il weekend in cui abbiamo soggiornato era un periodo di punta per la zona.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice Hotel, freindly staff

I felt very comfortable in the small but nice Hotel. Room service was very nice and food to order from the Hotel Restaurant was delivered fast, and it was affordable and very tasty. The bed was very comfortable and Wifi was also very good. The TV programm for people interessted also very good. I liked the Hotel very much and certainly will stay there again

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel Front Desk Crew

I went to yogyakarta with a rough plan of what I wish to do, however I did not make any bookings for tours before my departure. The front desk crew: Natasha, Ibrahim and Eko were very helpful during the 5 days of my stay in Yogyakarta. They would help me to look for tours that suits my needs. There was one occassion, the tour( Merapi sunrise tour) that I wanted to book was unfortunately fully booked. However, the front desk crew did their best to call up alternate tour groups and their friends to help to book the Merapi sunrise tour for me. On another occassion, the front desk crew went the extra mile to ensure that transport to the Jombalang Cave and our lunch would be taken care of. Despite booking the tours rather last minute( I only booked it one day in advance), the front desk crew did not complain and was eager to help.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Poor hotel

I just stayed there for 2 night. Room is really old & dirty. Bed sheet are old and dirty like never wash, it causes me itchy to my body and also only provide a very small air condition in the room. Overall bad experience living in the hotel, breakfast is so so, Hotel service staff are helpful whenever I need help. If want to more nice & comfortable room for rest,this hotel are not an idea. I will not back to this hotel anymore because of lots of reason.

4/10, Deficient

Erika, Yogyakarta

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Looked nicer in pictures

The good news is, check in was quick. Location is great, we were like 15 minutes away from the points of interests and cinemas is within walking distance. Going with a cab costs you average IDR 25,000 to points of interests such as the grand palace, malioboro street, water castle, and universities. Bad news is when we open the room door we are inches away from the edge of the bed, and you directly see the sink by the door. Room is terribly small, my husband couldn't go to the toilet if I stood in front of the sink. With our huge bags there is no room left to move around. Rooms needs to be updated, paints are peeled and stained. Windows frame needs to be cleaned well. Front desk staff is friendly but didn't smile for whatever reason and they didn't care. We were asking for extra key and told that we should not lose it or we will be charge IDR 50,000. We asked them a favor to called a cab, when it arrived nobody told us if it was our cab unless we asked the taxi driver. Turned out it was a Pataga's bad driver, turned off the meter in the middle of the trip because he said it was too close and asked for a minimum charge which is IDR 25,000. My suggestion is to call local taxi called Vetri. I've had good experiences with them. And whenever we sat in the lobby nobody from the staff care to say hi and I saw one of them rolled her eyes when one guest demanded something. Rooms are without proper insulation, we heard every conversation in the hallway and noises from the market outside

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ils ont essayer de nous faire payé l'hôtel alors qu'il avait déjà été payé sur un site en ligne c'est n'importe quoi...on a s'est expliqué pendant 10min pour leur faire comprendre que nous n'avions plus rien à payer.

6/10, Acceptable

Andrew, London

Prepared for a simple stay but awesome sightseeing

We did a 2 night stop in Yogyakarta to see the temples...In hindsight we wish we missed it out! There is not much character here and it is a little flat...the same for the Edelweiss. EVERY time we had to get replacement keys if we wanted to go up in the lift (no stairs to be found!)..rather frustrating. On the whole the place seemed clean but it wasn't that well looked after in the bathroom. This was the only place that we were both bitten by mosquitoes during the night after nearly a month in Indonesia! White sheets are not that white anymore... : / The pool is a nice idea but we did not go in as it didn't look that fresh..This is a lot of City and the only respite was being able to get out on one of the tours to the Temple. I would recommend being prepared for a simple stay...stay no more than 2 nights and do the sightseeing in the main day.

6/10, Acceptable

fredd, bandung

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Enaaak~~

yang sangat saya suka adalah kita dapat menitipkan barang sebelum cek in dan sesudah cek out, sehingga dapat bepergian ke beberapa lokasi tanpa harus membawa banbyak barang selama menunggu jam cek in dan juga selama menunggu jadwal keberangkatan kereta setelah cek out.

6/10, Acceptable

Stanislava

Què li ha agradat: Neteja

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ok

8/10, Bo

SULEIMAN, brunei

average vote

Quite comfortable, good buffet breakfast except noisy during nite time if guest coming for check in.Average