Khas Malioboro
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Beringharjo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Khas Malioboro





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Suite
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Malioboro Suite

Malioboro Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Triple Room

Deluxe Triple Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Gadean No. 3, Yogyakarta, 55122
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Yogyakarta
ibis Styles Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 403 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pesonna Malioboro Hotel Yogyakarta
Pesonna Malioboro Hotel
Pesonna Malioboro Yogyakarta
Kyriad Pesonna Malioboro
Pesonna Malioboro
Khas Malioboro Hotel
Khas Malioboro Yogyakarta
Khas Malioboro Hotel Yogyakarta
Pesonna Hotel Malioboro Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Khas Malioboro
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
KATSUO, SHINJO
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
KATSUO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ivan
14 d’abr. de 2025
Ivan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jeffry, Bensalem
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jeffry
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Takayuki
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayuki
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Eduardus
7 de juny de 2024
Eduardus
Estada de 2 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Daniel
13 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Roel
Viatge en família
12 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roel
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
HYUN GU
Viatge en grup
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
직원친절 but
HYUN GU
Estada de 2 nits (març 2023)
4/10, Deficient
thomas
13 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LOVE THE MOLD. GREAT GUEST COMFORT AND CARE 👍
thomas
Estada de 5 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
HYUN GU
21 d’ag. de 2022
HYUN GU
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Kaleo
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaleo
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Grant
Viatge en grup
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay in Yogyakarta
Grant
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
They did not disappoint
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
RR - Malaysia
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
See-Toh, Singapore
Viatge en família
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
See-Toh
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
James
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
James
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viorica
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great service but unconfortable rooms ä
Viorica
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Sui, Australia
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sui
Estada de 5 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)