Grand Orchid Hotel Yogyakarta

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Depok amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Orchid Hotel Yogyakarta

1 dormitori, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Àrea exterior de l'allotjament
Interior
Exterior
Vestíbul

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Serveis de bugaderia
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Super Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

Studio Suite

  • Capacitat per a 2

Super Deluxe Queen Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Room Campaign

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Queen Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jalan Laksda Adisucipto Km. 8, 8, Depok, Yogyakarta, 55281

Què hi ha als voltants

  • Universitat Islàmica Estatal Sunan Kalijaga Yogyakarta - 4 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Zoo Gembira Loka - 6 minuts en cotxe - 5.2 km
  • Carrer Malioboro - 7 minuts en cotxe - 7.9 km
  • Tugu Yogyakarta - 8 minuts en cotxe - 8.2 km
  • Malioboro Mall - 9 minuts en cotxe - 8.9 km

Com moure’s per la zona

  • Kereta Listrik Station: 18 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Yogyakarta-Adisucipto (JOG): a 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Chinese & Seafood 99 Tambakbayan - ‬15 minuts a peu
  • ‪Soto Madura "Cak Alim - ‬6 minuts a peu
  • ‪Wendy's - ‬8 minuts a peu
  • ‪Suko Wine Lounge - ‬11 minuts a peu
  • ‪Androwino Bistro - ‬13 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Orchid Hotel Yogyakarta

Hotel a prop de Carrer Malioboro
A Grand Orchid Hotel Yogyakarta t'esperen una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un restaurant a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre d'entrada exprés, magatzem d'equipatge i ordinadors disponibles
  • Servei de consergeria, porter o grum i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 178 habitacions ofereixen detalls com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 1 edifici
  • 10 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2017

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 14:00-22:00, cada dia
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar amb l'allotjament amb antelació per tal de rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 18:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Grand Orchid Hotel Yogyakarta Depok
Grand Orchid Yogyakarta Depok
Grand Orchid Yogyakarta Depok
Grand Orchid Hotel Yogyakarta Hotel
Grand Orchid Hotel Yogyakarta Depok
Grand Orchid Hotel Yogyakarta Hotel Depok

Preguntes freqüents

Grand Orchid Hotel Yogyakarta accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Grand Orchid Hotel Yogyakarta?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Orchid Hotel Yogyakarta?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Orchid Hotel Yogyakarta?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Grand Orchid Hotel Yogyakarta?

Aquest hotel es troba a Depok i a menys de 2 km de les atraccions següents: TransMart Studio Mini i Museu Dirgantara. Plaça Ambarrukmo i Museu Affandi també són a menys de 5 km.

Opinions: Grand Orchid Hotel Yogyakarta

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 18 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 18 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 18 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 18 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 18 opinions

7,8/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I like the location The hotel floor and the walls was dirty, some of the room didn’t have bath mat
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

fumiko

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

値段の割に良いです!

部屋は広くて清潔です。 ベッドも快適。ベッド横にコンセントがあります。空港送迎、冷蔵庫、フェイスタオルはありません。遅い便で着いたのですが22時でルームサービスが終わるので注意。氷は取りに行けばもらえました。朝食は美味しかったです。値段の割に良いと思います。
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

ShantiOppy, Melbourne

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Pro: easy to get in and out, near the mainstreet ; breakfast is good (continental), staff is attentive. Cons: bed quality is not that good, pillow cover has stain, bathroom shower need to be replaced, And the floor on each corner need to be bleaced. Look so dirty
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was so kind and accommodating. I ordered room service one night and even though something I asked for wasn't readily available at the time, the incredible kitchen staff called me back within minutes having pulled some strings and brought one of the most delicious dinners I had my whole trip. Amazing breakfast options as well. I was overly impressed with how generous and kind the hotel was, and the quality and care of the premises. It's proximity to the airport is also a great plus. Highly recommend to anyone spending time in Jogjakarta!
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Steddy, Strategis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

complain

not good, I had already booked a room with 1 bed long and paid in full, but after arriving there, the check in room I ordered was full, so it was replaced with a room with 2 beds, the reason for being someone else, what function do we book ?
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

William

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good hotel

Breakfast should be more vary. By the way, we really enjoyed our 3 nights stay at the hotel.
Estada de 3 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 3 nits (des. 2018)

4/10, Deficient

Adi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Need improvement.

Very dissaponted at all, imagine that the a/c wasnt cool, warm as I say because the wall was glass, secondly the room was dusty, third on second day I stay the door wasnt close properly while I open, imagine if somebody come to our room and take some of our stuff...???, fourth once the sfaff come to our room after knocking the door then straight away open without waiting the answer from us, that is not politely, fifth food for breakfast were really really messy, when I complained to the hotel manager, she never say sorry for all those things happen. Tq
Estada de 3 nits (juny 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Hotel close with the airport

i had morning flight with traffic due to lebaran holiday. hotel spot was great.
Estada d’1 nit (juny 2018)

8/10, Bo

SeYoon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good

8/10, Bo

FREDDY

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay, and comfortable
Estada d’1 nit (març 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

anh, Dollard des Ormeaux

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Convenient for 1 day transit due to location

Due to traffic this hotel is close to airport. Bank, restaurant, small stores. Breakfast menu is limited,but dining room may open earlier to accommodate our early flight.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

8/10, Bo

ricky, malaysia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good experience

my stay was okay. staf was friendly. room ok but some of the days the bed was not made and bedsheets were not changed. staf friendly. worth for a 3 star value. food was not up to the standard of a 3 star. should improve on food
Estada de 4 nits (des. 2017)

6/10, Acceptable

Gary Leon

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
The hotel and the room itself were in good condition. However, the service was horrible. First, breakfast was suppose to be buffet style and start at 6am. We had a long day so were we wanted to leave as soon as possible after having breakfast. When we got downstairs we were told that due to low occupancy breakfast would be a la carte, which is fair enough. However, it took the chef over an hour to prepare one plate of fried rice and one plate of fried noodles. At any Warung in Indonesia this would take 5 mins to prepare, and we were the only guests up that early eating breakfast. We had also ordered fried bananas and those did not arrive at the table until it was already 730. We had booked a car and driver that day from 630 thinking that breakfast would be quick. When we got back to the hotel to check out our key cards wouldn't work. The hotel staff tried again and again to no avail to fix them. Needless to say we had wasted another 20 mins waiting for someone to come fix the problem. In the end, the hotel was nice but the service was poor.
Estada d’1 nit (set. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not bad and can be recommended to friends
Estada d’1 nit (juny 2017)

10/10, Excel·lent

Soduguron

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2017)