GRAMM HOTEL by Ambarrukmo
Hotel a Yogyakarta amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GRAMM HOTEL by Ambarrukmo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand, fumadors (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Grand, fumadors (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand, fumadors (Deluxe King)

Habitació Grand, fumadors (Deluxe King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Grand Deluxe King Room

Grand Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Suite Non smoking
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Grand Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jln. Laksa Adisucipto No. 82, Catur Tunggal, Sleman, Depok, Yogyakarta, 55281
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belboutique Yogyakarta
Swiss-Belboutique Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 290 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 135000 i 150000 IDR per adult, i entre 70000 i 100000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Grand Ambarrukmo Hotel Yogyakarta
Grand Ambarrukmo Yogyakarta
Grand Ambarrukmo
Grand Ambarrukmo Hotel
Gramm By Ambarrukmo Yogyakarta
GRAMM HOTEL by Ambarrukmo Hotel
GRAMM HOTEL by Ambarrukmo Yogyakarta
GRAMM HOTEL by Ambarrukmo Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: GRAMM HOTEL by Ambarrukmo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Masanori
25 de set. de 2024
Masanori
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Noriko
Viatge de negocis
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 5 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Huey
2 d’ag. de 2024
Huey
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Tistha
Viatge en família
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tistha
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Chee Hian
Viatge de negocis
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chee Hian
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Reza
21 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reza
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Sriyanto
Viatge en grup
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sriyanto
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
EUN SU
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EUN SU
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Lynelle
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lynelle
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Chin Huei
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walking distance
Chin Huei
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Karen Camila
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel em Yogykarta
Karen Camila
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Agus Rahmat
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pengalaman grand ambarrukmo
Agus Rahmat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
ChongGun
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wonderful stay
ChongGun
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Sosee
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sosee
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Ahmad, KL
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad
Estada de 5 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 d’oct. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)