Cavinton Hotel Malioboro Yogyakarta by Tritama Hospitality
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cavinton Hotel Malioboro Yogyakarta by Tritama Hospitality





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Letjend Soeprapto No.1, Ngampilan, Yogyakarta, Yogyakarta, 55261
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Melia Purosani Yogyakarta
Melia Purosani Yogyakarta
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 691 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200000 IDR per estada
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 150000.00 IDR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 125000.00 IDR per nen (4-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 140000 i 140000 IDR per adult, i entre 70000 i 70000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Cavinton Hotel
Cavinton Hotel Yogyakarta
Cavinton Yogyakarta
Hotel Cavinton
Cavinton Hotel Yogyakarta Tritama Hospitality
Cavinton Hotel Tritama Hospitality
Cavinton Yogyakarta Tritama Hospitality
Cavinton Tritama Hospitality
Cavinton Hotel Yogyakarta by Tritama Hospitality
Cavinton Hotel Malioboro Yogyakarta by Tritama Hospitality Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Cavinton Hotel Malioboro Yogyakarta by Tritama Hospitality
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2024
Estada de 6 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Fiona
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel near Malioboro road
Fiona
Estada de 6 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Mikko
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikko
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Letak strategis, Service bagus
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Rosemary
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant and comfortable hotel
Rosemary
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Siff skovbo
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 dage i Jogde

Siff skovbo
Estada de 4 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Kartini, Wormer, Noord Holland
18 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lauke schone hotel en vlakbij centrum
Kartini
8/10, Bo
Jaap, Bilthoven
5 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima prijsbewust hotel
Jaap
6/10, Acceptable
bee7731, kanagawa,japan
4 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ホテルはいいけれど、交通の便が悪いので慣れた人向け
bee7731
6/10, Acceptable
Mieko
6 d’oct. de 2016
コスパのいいホテル
Mieko
8/10, Bo
Adrian
28 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good but...
Adrian
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not worth the price of a 4 ⭐️ practically overrated
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Extremely well located
Viatger verificat
8/10, Bo
Silvia, Surabaya
27 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel
Silvia
8/10, Bo
Tay, Malaysia
31 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tay
8/10, Bo
Andrzej, bytom
30 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
opinia o hotelu Cavinton
Andrzej
8/10, Bo
ken, bali
21 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel baru dengan staff yg bagus
ken
10/10, Excel·lent
Lindawati, Jakarta
8 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harga yang sebanding dengan yg diinginkan
Lindawati
10/10, Excel·lent
MARISKA
25 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARISKA
10/10, Excel·lent
Nainan, Tampa, Florida
6 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyed stay in Yogyakarta.
Nainan
4/10, Deficient
endah dewi, bandung
4 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
good building,good facilities, poor service
endah dewi
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació