Prime Hotel
Hotel a Yangon amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Prime Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No(3/A11), Taw Win Road, Mayangone Township , Yangon, Yangon, Yangon
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nay La Guest House
Nay La Guest House
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Prime Hotel Yangon
Prime Yangon
Prime Hotel Hotel
Prime Hotel Yangon
Prime Hotel Hotel Yangon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Prime Hotel
7,8
Bo
7,8
Neteja
8,6
Ubicació
8,0
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Yoshimichi
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Yoshimichi
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
CO LTD
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CO LTD
Estada de 7 nits (març 2020)
8/10, Bo
young hun
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
young hun
Estada de 5 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never stay again.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Thomas
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Thomas
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
HYUNGHO
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNGHO
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
HYUNGHO
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNGHO
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
JAEGEE
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAEGEE
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Ho Sub
13 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ho Sub
Estada de 2 nits (set. 2018)








