samana hotel Yakushima
Hotel a la vora de l'aigua amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament samana hotel Yakushima





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, diversos llits, no fumadors, vistes a l'oceà

Habitació amb dos llits individuals prèmium, diversos llits, no fumadors, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes a l'oceà

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

136-2, Onoaida, Yakushima, Kagoshima, 891-4404
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Yakushima Green Hotel
Yakushima Green Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 152 opinions
Preu actual: 134 €
11 de set. - 12 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
JR Yakushima
Hotel Yakushima
JR Hotel Yakushima
samana hotel Yakushima Hotel
samana hotel Yakushima Yakushima
samana hotel Yakushima Hotel Yakushima
Preguntes freqüents
Opinions: samana hotel Yakushima
Opinions
9,8
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
TAMIYUKI, Shinagawa-ku Osaki
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAMIYUKI
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JUNGSUK
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNGSUK
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kayoko
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayoko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jodie
14 de març de 2025
Jodie
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
部屋からの景色が素晴らしい


Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miho
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miho
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hideki
Viatge en grup
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hideki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIYUKI
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIYUKI
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takushi
12 de febr. de 2025
Takushi
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AYAKO
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AYAKO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
sanghee
26 d’oct. de 2024
sanghee
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mari
Viatge en parella
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mari
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christine
18 d’oct. de 2024
Christine
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sylvain
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnifique
Sylvain
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Craig
9 de set. de 2024
Craig
Estada de 19 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Peter
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt hotell
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en parella
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Hiu Kwan Gloria
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiu Kwan Gloria
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sing Fai
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Sing Fai
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Makoto
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yuki
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 2 nits (maig 2024)