Marine Blue Yakushima
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marine Blue Yakushima





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 274 €
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes a l'oceà

Habitació amb dos llits individuals, vistes a l'oceà
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a l'oceà

Habitació doble, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, diversos llits (Japanese)

Habitació, diversos llits (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

290-1, Nagata, Kumage-gun, Yakushima, Kagoshima-ken, 891-4201
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tashiro Bekkan
Tashiro Bekkan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1650 JPY per adult i 1650 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Marine Blue Yakushima Hotel Yakushima-cho,Kumage-gun
Marine Blue Yakushima Hotel
Marine Blue Yakushima Yakushima-cho,Kumage-gun
Marine Blue Yakushima
Marine Blue Yakushima Lodge Yakushima-cho,Kumage-gun
Marine Blue Yakushima Lodge
Marine Blue Hotel
Marine Blue Yakushima Japan
Marine Blue Yakushima Hotel
Marine Blue Yakushima Yakushima
Marine Blue Yakushima Hotel Yakushima
Preguntes freqüents
Opinions: Marine Blue Yakushima
Opinions
9,0
Fantàstic
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ARISA
8 de maig de 2025
ARISA
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Emma
Viatge en parella
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kitto
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kitto
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
ケンスケ
Viatge en família
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
ケンスケ
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
david
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
david
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
MICHIYO
Viatge en grup
19 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHIYO
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Yuko
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuko
Estada de 2 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Osuga
17 de maig de 2022
Osuga
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
rika
Viatge en grup
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rika
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
宿の方がとても親切
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
KENYA
14 de des. de 2019
KENYA
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klein, aber fein
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
TOMOMI
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TOMOMI
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
냉장고 속에 청소 안되어 있고(다른 사람이 먹던 물 방치) , 방에 개미가 많음.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Gyoung hong
20 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gyoung hong
Estada de 2 nits (des. 2017)