HOTEL R9 The Yard Yachimata
Hotel a Yachimata amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Yachimata





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
18 de gen. - 19 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Carregar totes les fotos de: Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yachimataho 375-5, Yachimata, Chiba, 289-1115
Sobre aquest allotjament
HOTEL R9 The Yard Yachimata
Allotjaments similars

SakuraMandarin
SakuraMandarin
- Cuina
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
7.2 de 10, Bé, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Yachimata
HOTEL R9 The Yard Yachimata Hotel
HOTEL R9 The Yard Yachimata Yachimata
HOTEL R9 The Yard Yachimata Hotel Yachimata
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL R9 The Yard Yachimata
8,2
Molt bo
9,0
Neteja
7,8
Comoditats
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
HIROSHI
Viatge de negocis
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROSHI
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
hiroshi
Viatge de negocis
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroshi
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
hiroshi
Viatge de negocis
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroshi
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuu
Viatge de negocis
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuu
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
KAZUYA
26 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUYA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
KENJI, MATUSAKA CITY
14 d’ag. de 2025
KENJI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
卓也
26 de jul. de 2025
卓也
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
tomofumi
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
tomofumi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
TATSUYA
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TATSUYA
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
taku
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
taku
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ryo
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Ryo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MINAMI
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お気に入り
MINAMI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HIROTOSHI
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROTOSHI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
REI
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
REI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tamako
24 d’abr. de 2025
Tamako
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
???
22 de març de 2025
???
Estada d’1 nit (març 2025)








