New Birchfield Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Weston-super-Mare amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament New Birchfield Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Sala de recepcions
Esmorzar diari d'estil bufet (8 GBP per persona)
Habitació doble Premier | 1 dormitori, planxa i posts de planxar i roba de llit
Habitació amb dos llits individuals superior | 1 dormitori, planxa i posts de planxar i roba de llit

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació doble estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals Premier

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual i 1 llit individual gran

Habitació doble Premier

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació individual estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació triple familiar

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes al turó
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació triple familiar

El més destacat

Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
8-9 Manila Crescent, Weston-super-Mare, England, BS23 2BS

Què hi ha als voltants

  • Platja de Weston-super-Mare - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • El Gran Moll - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Ajuntament de Weston-super-Mare - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Bounce - 6 minuts en cotxe - 4.8 km
  • Platja de Sand Bay - 7 minuts en cotxe - 4.1 km

Com moure’s per la zona

  • Weston Milton Station: 5 min en cotxe
  • Bristol (BRS-Aeroport Internacional de Bristol): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Criterion - ‬2 minuts a peu
  • ‪Il Michelangelo - ‬2 minuts a peu
  • ‪The Black Cat Micropub - ‬10 minuts a peu
  • ‪The Vaults - ‬9 minuts a peu
  • ‪Geez - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

New Birchfield Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
New Birchfield Hotel ofereix 2 bars a la platja i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a les zones comunes.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), ascensor i allotjament lliure de fum
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 28 polzades amb canals digitals
  • Servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 08:00 a 09:00: 8 GBP per adult i 5 GBP per nen
  • 2 bars a la platja

Comoditats

  • Guies
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Baranes als passadissos
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 28 polzades amb canals digitals

Altres

  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: migdia-18:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 20 GBP per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 GBP per adult i 5 GBP per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 20 GBP per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola

L’allotjament també es coneix com a

New Birchfield Hotel Hotel
New Birchfield Hotel Weston-super-Mare
New Birchfield Hotel Hotel Weston-super-Mare

Preguntes freqüents

New Birchfield Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gossos. Es cobra una taxa de 20 GBP per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a New Birchfield Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a New Birchfield Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a New Birchfield Hotel?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba New Birchfield Hotel?

Aquest hotel es troba a prop de la platja i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Platja de Weston-super-Mare, El Gran Moll i Museu de Weston-Super-Mare. Museu de la Màquina del Temps i Ajuntament de Weston-super-Mare també són a menys de 2 km. Weston-super-Mare Station és a 21 min a peu.

Opinions: New Birchfield Hotel

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 21 de 110 opinions
Puntuació 8: Bo. 27 de 110 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 26 de 110 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 110 opinions
Puntuació 2: Horrible. 20 de 110 opinions

6,6/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

5,6/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Richard

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Take this off your site, it is closed

It was closed down
Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Susan

Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Ana

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was really the bare minimum, but clean. It was spacious. When we arrived the TV didnt have a remote, the lamp next to the bed didnt work, and the wall had signs of damp. The staff replaced the TV with a smaller one, but it had a remote and worked. There is no frills in this place. The bar area is temprarily closed. Its seafacing, has a lift and has parking for your car.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

David

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Basic but Fine

Very basic hotel, tired on the outside but clean and up together on the inside. Breakfast was very basic but sufficient
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Courtney

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Basic stay

Check in went well. Breakfadt was a decent size and good variety on offer. However things took a turn for the worst when the shower didnt drain, had to get our mid shower for staff to pour drain cleaner down. Returned to shower and it filled even more leaving me trapped in the shower as was unable to opem shower doors due to over flooding. Staff only offereed to go up 2 more levels to shower however this was inconvenient due to being mid shower. Unable to raise wjth staff again on departure as no one was to be seen.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10, Deficient

Barrington

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Old property desperately in need of major renovations and upgrades. Lots of mould in the shower area, although everything was clean. Unfortunately I had shocking neighbours who argued, fought and swore at each other all night. The thin walk between our rooms meant I could hear every word and violent action. They left early in the morning before the staff were up. Not the hotel’s fault but it just added to the negative experience.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Amy

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel is not yhe best at all. It was not clean Needs a complete revamp. Equipment not working, tv or showers. Beds are not particularly comfy. I know they do not who is booked however when a couple was arguing, banding, as it felt they where coming through the ceilling, shout and being an absolute nightmare all night its not fair on the other people that are stopping there thst are trying to relax and relax. Unfortunately there was no one around to intervene, for distubance of the peace, they did leave at about 7am. This really is not acceptable at all. I personally would not be returning. The staff where friendly and helpful. Breakfast was nice
Estada d’1 nit (nov. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Absolutely shocking

Well where do i start i dont normally give reviews but this one is a exception, the manager wasnt the happyiest of chaps quite miserable in fact, the place felt really out dated n old as if it was only put up for money no care in what they have done, the room was not any better either hair in shower then a tick or bug on the pillow which i have pics n video of but not letting me upload was absolutely disgusted so we left a day early. Will definitely not be staying there again at all, they really need to over haul that place to be a successful one.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Colette

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Never again

On arriving no one to check in girl was sat on her phone with legs up watching some sort of loud music, then proceeded to discuss my booking, waving keys around with another guys, in a different language, so no idea what was being said but not exactly welcoming. Room I was in with filthy to the point that I went and asked for a different room, urine in the toilet, light switch black shower curtain grotesque spare pillow stained ( I’d like to also point out I’ve never ever complained about a hotel in 42 years) they did move me rooms, although no apology given, made to feel awkward, in going to get my stuff from the first room there was a man in there who said it wasn’t urine it was chemicals ( it absolutely wasn’t ) and seemed really annoyed that I dared complain. New room was better but still not worth the £85 charged, bed really uncomfortable, shower leaking from hose so much none came from the shower head. Shower also didn’t drain so because of how much water leaking had to stop to prevent flooding the bathroom, I was woken by two people f*ing at the top of the voices, felt scared and unsafe, glad my partner was there, who despite me saying he would be arriving a bit later, was pretty much shouted at when he arrived to say he couldn’t stay in a single room with another person ( we had booked and paid for a double). Hands down revolting!!!!!
Estada d’1 nit (nov. 2024)

2/10, Horrible

jade

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Where to start well I was woken up at 1oclock by another resident shouting because there was someone else in there room as they had the master key for every room in this hotel. When the staff came up at about 2oclock to see what was going on they couldn’t explain how the other resident had the master key and it ended up with the police being called. The person also opened my door to show the staff that the other guy had the master key. There are no cameras in the hallways just one down stairs the main door is supported to be locked at 6 but was still open at 11 o’clock this place is a joke never again will I stay here and would advise others not to bother either
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Sandra

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Steve

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Susan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff, man that booked us in was very helpful, he seemed to be doing lots of jobs like cooking and serving breakfast which was very nice.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

2/10, Horrible

Peter

Do not go

Hotel bar was closed nothing mentioned on the Internet TV in the room only had two channels working The shower needs servicing because it’s leaking from the hose from the actual shower unit to the head so if you’re a good dancer, you managed to get a good shower Room door didn’t lock properly Nobody on reception When you’re on the Internet, it said there was only five rooms available that’s probably cause it could only be bothered to get five rooms ready
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Donna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Our Stay in Weston.

Our Stay in Weston at Hotel was ok.their was 2 Things that i didnt like i think it Needs to be a Bit updated and Modernise and the lift to our room which was on the Top Floor was a Bit Wobbly.i did like though the Comfort of the Bed.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

2/10, Horrible

Elliot

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I I’m disgusted with this Hotel and your service as when we got to the hotel there was no parking which they said there would be the room wasn’t ready and when we did get in the room they were dirty with mould and smell. The electrics were on the floor very dangerous and all the showers, leak all over the floor due to the plumbing leaking so I’m very unhappy. I didn’t even stay in the room. We stayed in our vehicle.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Arshdeep

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Albert

Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

ALLYN

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Ok but not brilliant

Had a two night stay needed a break
Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Kevin

Good location, very short walk to town and beach. The hotel is badly managed and no attention has been taken to improve the facilities. Only one person there has an idea on what is required, and that is not the management.
Estada de 4 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Joe

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Really nice

Really great hotel with nice breakfast- perfect evening away
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Short stay

We stayed for one night in a pleasant room. Lovely hot water in basic bathroom. Polite staff. No vegetarian sausages or similar. Only white toast
Estada d’1 nit (set. 2024)

6/10, Acceptable

Joanne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Paid too much

Room was too small for what we paid. Breakfast was good but we couldn’t bring our dog in with us, and as we had to pay an extra £20 for her I would of liked somewhere to go with her so we could eat together, definitely not worth the money but would stay again only at a much reduced rate.
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Aaron

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not worth the money.

Front door was locked when trying to check in, 3 mobile numbers given, one not working, the others no answer. When I did get in I was given a triple room on the top floor, right next to a noisy loft shaft. The room was a sweat box with no fan available. The beds and sofa in the room were so comfortable, paint was flaking from the walls and all the surfaces covered in a layer of dust.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Lord Daniel. Stephen.

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2024)