Hilsan Residency

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Kameng Occidental amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hilsan Residency

Restaurant
Habitació doble estàndard | Wifi gratuïta
Habitació triple executiva | Wifi gratuïta
Habitació quàdruple executiva | Wifi gratuïta
Habitació doble Deluxe | Bany | Dutxa, tovalloles, sabó i xampú

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
El preu actual és de 19 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Calefacció
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació triple executiva

El més destacat

Calefacció
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació quàdruple executiva

El més destacat

Calefacció
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit individual gran

Habitació doble estàndard

El més destacat

Calefacció
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 6
  • 6 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Near Taxi Stand, Bomdila, West Kameng, Arunachal Pradesh, 790001

Restaurants

  • Phun’s Cafe Bomdila
  • ‪Aroma - ‬13 minuts a peu
  • ‪Hotel Konjo Droma - ‬9 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Hilsan Residency

Aspectes destacats de l'allotjament
Hilsan Residency ofereix un restaurant i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
A Hilsan Residency, totes les habitacions inclouen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i xampú
  • Calefacció i servei de neteja diari

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 50 Mbps o més

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 200 INR per persona
  • Un restaurant

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Menjar i beguda

  • Guies de restaurants

Altres

  • Calefacció

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 200 INR per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Hilsan Residency Hotel
Hilsan Residency West Kameng
Hilsan Residency Hotel West Kameng

Preguntes freqüents

Hilsan Residency accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hilsan Residency?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hilsan Residency?

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hilsan Residency?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hilsan Residency?

Aquest hotel es troba Kameng Occidental. A més, tindràs Monestir de Bomdila a 3,4 km.

Opinions

Opinions: Hilsan Residency

8,0

Molt bo

8,0

Comoditats

6,0

Personal i servei

8,0

Respecte al medi ambient

8,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 1 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 1 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 1 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 1 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 1 opinions

Opinions

8/10, Bo

Tage

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall the hotel is very good, but i want to point out some problem that i feel need to be address 1. The food services need to be more versatile in terms of timing, the food lounge open after 8 am in morning, so you canot get service before that so its is problematic if u have a early program and you want to have breakfast early, so hotel management shall open the food lounge bit early . 2. There must some Locker,or hanger for the clothes to hang, there is totally no locker or hanger for your clothes to leep....its very disappointed....
Estada de 2 nits (març 2025)