Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zur Eich





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual, no fumadors

Habitació doble per a ús individual, no fumadors
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Eich 7, Wermelskirchen, 42929
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel-Restaurant Zum Schwanen
Hotel-Restaurant Zum Schwanen
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 21 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 14 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zur Eich Wermelskirchen
Zur Eich Wermelskirchen
Zur Eich
Hotel Zur Eich Hotel
Hotel Zur Eich Wermelskirchen
Hotel Zur Eich Hotel Wermelskirchen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zur Eich
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
9 d’oct. de 2023
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
jonas
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
jonas
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Suphatcha
31 de jul. de 2023
Suphatcha
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jens Gunner
27 de maig de 2023
Jens Gunner
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Trudis
Viatge en família
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trudis
10/10, Excel·lent
Trudis
Viatge en família
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trudis
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge en família
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Mia Dela
Viatge de negocis
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mia Dela
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Wilfred
Viatge en parella
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilfred
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Betina W.
Viatge en família
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chamerende
Betina W.
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
2 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Frank
Viatge en parella
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Tom
Viatge de negocis
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada de 9 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Reiner
Viatge en família
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reiner
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge amb animals de companyia
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Tina
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt hotel i nostalgisk stil
Tina
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Tina, Köln
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tina
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Elisabeth, Bonn
8 de jul. de 2018
Durchgangshotel
Elisabeth
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de febr. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
maki, tokyo
28 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Friendly and pleasant staff.
maki
Estada de 2 nits (oct. 2017)