Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Wemperhardt





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Op der Haart 24, Weiswampach, 9999
Sobre aquest allotjament
Hotel Wemperhardt
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Luxemburg. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Wemperhardt Weiswampach
Wemperhardt Weiswampach
Hotel Wemperhardt Hotel
Hotel Wemperhardt Weiswampach
Hotel Wemperhardt Hotel Weiswampach
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Wemperhardt
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’ag. de 2025
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Hans
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Patrick de
17 de jul. de 2025
Patrick de
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrienne
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrienne
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Keisha
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisha
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Keisha
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisha
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angelika
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel mit shoppingcenter in wunderschöner Umgebung

Angelika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martial
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait séjour avec un superbe petit déjeuner.
Martial
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Igor, Rotterdam
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Halil
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Halil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gut gelegen
Andreas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valérie
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Valérie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
damien
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
damien
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Frédéric
26 de febr. de 2025
Frédéric
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Per-Arne
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per-Arne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
19 de gen. de 2025
Giovanni
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Udo
Viatge de negocis, Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Udo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Daniël
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniël
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
5 de nov. de 2024
Emmanuelle
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Helena
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente atendimento.
Helena
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Arie
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Franz Karl
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franz Karl
Estada de 2 nits (ag. 2024)