Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Queen Garden Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 10 €
taxes i impostos inclosos
26 de set. - 27 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple ( VIP )

Habitació quàdruple ( VIP )
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació ( VIP )

Habitació ( VIP )
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

H3 A Chau - Phan Huy Chu Street, Ward 2, Ho Chi Minh City
Sobre aquest allotjament
Queen Garden Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160000 VND per persona.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Queen Garden Hotel Vung Tau
Queen Garden Vung Tau
Queen Garden Hotel Hotel
Queen Garden Hotel Vung Tau
Queen Garden Hotel Hotel Vung Tau
Preguntes freqüents
Opinions: Queen Garden Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kevin
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
glenn
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Worth a visit
glenn
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gordon, Grand Forks
1 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordon
10/10, Excel·lent
jonas
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

jonas
Estada de 6 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Kinh
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly
Kinh
Estada de 3 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Graham
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VIP.
Graham
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
michael
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant stay
michael
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Bob, Vancouver
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bob
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Mark
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Mark
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
James
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
impressive
James
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Hai
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hai
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Minh
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome stay at Queen Garden Hotel
Minh
Estada de 4 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Tuan, Edmonton
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tuan
8/10, Bo
Anette
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gulligt hotell med trevlig personal!
Anette
8/10, Bo
Wai Kin
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai Kin
6/10, Acceptable
Thanh Nhon
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
đánh giá
Thanh Nhon
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
SATOSHI
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
レストランやお店は まわりにあります、ビーチまでは、徒歩で10分ちょい レセプションの 女性の対応
SATOSHI
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació