Wellness Hotel Gendorf
Hotel per a famílies a Vrchlabí amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wellness Hotel Gendorf





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Krkonošská 153, Vrchlabi, 54301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel AURI
Hotel AURI
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 6 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 1.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Gendorf Vrchlabi
Gendorf Vrchlabi
Hotel Gendorf
Wellness Hotel Gendorf Hotel
Wellness Hotel Gendorf Vrchlabi
Wellness Hotel Gendorf Hotel Vrchlabi
Preguntes freqüents
Opinions: Wellness Hotel Gendorf
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marcin
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcin
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
RYOJI
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RYOJI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathias
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathias
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Volker
7 d’oct. de 2024
Volker
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Silke
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silke
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Lars
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
29 de gen. de 2024
Tom
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Tomas
Viatge en grup
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Tomas
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Antonius
Viatge en família amb nens petits
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonius
Estada de 4 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Martin
Viatge en família
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 5 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en grup
8 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip, room on the 3rd floor
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Josef
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josef
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Vitaliya
28 de des. de 2020
Vitaliya
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Hans Joachim
Viatge en família
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans Joachim
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge en grup
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super endroit même en hiver sous la neige

Guy
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
8 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Natalia
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Natalia
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Niels Jørgen
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels Jørgen
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Ulla
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
God
Ulla
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Miroslava
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miroslava
Estada d’1 nit (jul. 2019)