Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hani Zisi Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la muntanya

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la muntanya
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Balcó
Calefacció
Mininevera
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, llar de foc, vistes al mar

Suite júnior, llar de foc, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Llar de foc
Calefacció
Mininevera
Televisor
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes al mar
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hania, Volos, 37011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Aegli
Hotel Aegli
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 467 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.50 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.00 EUR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 70 EUR només l'anada (entre 1 i 10 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 0726Κ012A0177000
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hani Zisi Hotel Volos
Hani Zisi Hotel
Hani Zisi Volos
Hani Zisi
Hani Zisi Hotel Hotel
Hani Zisi Hotel Volos
Hani Zisi Hotel Hotel Volos
Preguntes freqüents
Opinions: Hani Zisi Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Mike
26 d’ag. de 2022
Mike
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Nicholas
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Magical location
Nicholas
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
CHARALAMBOS
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Μία υπέροχη διαμονή με την κόρη μου
CHARALAMBOS
Estada de 5 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Zisis
20 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zisis
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
LISA
12 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LISA
Estada de 5 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
David
17 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 7 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Antigoni
31 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Μια τίμια επιλογή για τα χρήματα του
Antigoni
8/10, Bo
IOANNIS
31 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
IOANNIS
8/10, Bo
Aleksandar
18 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Aleksandar
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
JDB, Nice
22 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rustique et montagnard
JDB
8/10, Bo
NIKOLAOS, Αθήνα
16 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Για ένα χαλαρωτικό διήμερο
NIKOLAOS
10/10, Excel·lent
Jérôme, Suisse
2 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació