Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Lungo Lago, 19, Viverone, BI, 13886
Sobre aquest allotjament
Hotel Royal
Allotjaments similars

Relais Santo Stefano
Relais Santo Stefano
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-agost
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Viverone
Royal Viverone
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Viverone
Hotel Royal Hotel Viverone
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Andres
3 de juny de 2022
Andres
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
NAJJAR
Viatge en família
3 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NAJJAR
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
agnes
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rien à changer.vue magnifique de la chambre.
agnes
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorenzo
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
James
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
James
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
AGNES
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
AGNES
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Fabio
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo per un week-end
Fabio
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Darren, London
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, lovely pool, right on the lake.
Darren
Estada de 6 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Frederic, Gambais
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Franco, Como
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
buona posizione
Franco
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hübsches Hotel, super zentral vom Dorfkern, Strand
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Henrik, Copenhagen
12 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice hotel from your childhood
Henrik
4/10, Deficient
MR A, England
8 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Needs Updating.
MR A
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
beautiful view. Very nice area and people.
Viatger verificat
8/10, Bo
Héribert, HP d'ALLE
1 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
repos
Héribert
8/10, Bo
Elena, Torino
29 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo qualità prezzo.
Elena
10/10, Excel·lent
Franck, Nantes
28 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Royal
Franck
8/10, Bo
Walter, Schweiz
4 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei