Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Col·legis Integrats d'Aracruz - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
Monestir Zen Morro da Virgem - 17 minuts en cotxe - 14.6 km
Monestir Zen Morro da Vargem - 21 minuts en cotxe - 18.2 km
Platja Capuba - 50 minuts en cotxe - 49.3 km
Com moure’s per la zona
Ibiracu Aricanga Station: 41 min en cotxe
Vitória (VIX-Eurico de Aguiar Salles): a 116 min en cotxe
Restaurants
Paparazzi Pub - 3 minuts en cotxe
Pizzaria Castelo - 20 minuts a peu
Restaurante Oriundi - 12 minuts a peu
Il Mulino - 12 minuts a peu
Arô Sushi - 3 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
GO INN ARACRUZ
Hotel a Fàtima
Aprofita que GO INN ARACRUZ ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb una velocitat que ascendeix a 25 Mbps o més. A més, tindràs un bar i un restaurant a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Ascensor, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 117 habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i cobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Un bar
Un restaurant
Una cafeteria
Per a famílies
Supermercat o botiga de queviures
Comoditats
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Ascensor (porta de 79 centímetres d'amplada)
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de 32 polzades
Menjar i beguda
Minibar
Altres
Aire condicionat
Escriptori
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
GO INN ARACRUZ Hotel
GO INN ARACRUZ Aracruz
GO INN ARACRUZ Hotel Aracruz
Preguntes freqüents
GO INN ARACRUZ accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a GO INN ARACRUZ?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a GO INN ARACRUZ?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a GO INN ARACRUZ?
Registre de sortida: migdia.
On es troba GO INN ARACRUZ?
Aquest hotel es troba a Fàtima. A més, tindràs Gimnàs de l'Arca a 0,5 km i Col·legis Integrats d'Aracruz a 2,6 km. Monestir Zen Morro da Virgem i Monestir Zen Morro da Vargem també són a menys de 20 km.
Opinions: GO INN ARACRUZ
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 20 de 35 opinions
10-Excel·lent
20
Puntuació 8: Bo. 10 de 35 opinions
8-Bo
10
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 35 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 1 de 35 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 1 de 35 opinions
2-Horrible
1
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Gizella
7 de febr. de 2025
Gizella
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Isabela
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raiania Soares dos Santos
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simplesmente maravilhoso,amamos muito e com certeza voltarei mais vezes
Raiania Soares dos Santos
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Genilza
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pior estadia
Pior reserva da vida. Não te libera pra entrar nem 10 min antes do horário do check in q é as 14. Peguei um quarto pra 1 casal e; ma criança, so tinha duas toalhas e 2 travesseiros.
Café da manhã so tem 3 tipos de bolo,1 tipo de suco e pao francês e pao de forma. Desci as 8 e ja não tinha leite na garrafa. O checkout é ao meio dia, as 11 i pessoal da limpeza ja ta
batendo na porta. Decepcionada, não indico q ninguém. Ah e a garagem tbm. É so pra carro pequeno. Qdo pedi pra abrir a garagem a recepcionista perguntou o modelo do carro e como é sedan ja foi dizendo que n cabia.
Genilza
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gizella
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gizella
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Patrésio
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esperava mais, banheiro muito pequeno. Café da manhã mto limitado.
Hotel com higiene impecável.
Mas considerando o custo, achei caro.
Patrésio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Carlos Eduardo
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Faltou limpeza no banheiro
Carlos Eduardo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Elanne
20 de nov. de 2024
Elanne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Almisony
16 de nov. de 2024
Almisony
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Vinícius Henrique
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinícius Henrique
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Já tive experiências melhores...
Acesso a garagem "G1" é muito ruim.
Nao tem tomada nem apagador dentro do banheiro.
Faltou aquele simples e útil folheto informativo dos serviços do hotel.
Café da manhã não tinha muita variedade, restaurante com alguns pontos de sujeira.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio Reginaldo
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel com ótima limpeza e praticidade
Hotel moderno e com instalações simples mas limpas e em ótimo estado.
Antonio Reginaldo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo bom
Estava tudo bem, foi só pernoite.
Antonio
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
8 de juny de 2024
Ricardo
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Albino
30 de maig de 2024
Albino
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Wallace
Viatge de negocis
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wallace
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Lorena
Viatge en família
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lorena
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dono tem que focar no negócio Hotelaria
Quarto mal organizado por ser pequeno demais, local de café péssimo porque o dono usa de dia como sorveteria. Bom para ele, péssimo para os clientes do hotel.
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
16 d’abr. de 2024
Rodrigo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació