Hotel H9

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Viña del Mar amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel H9

Terrassa o pati
Restaurant
Vestíbul
Roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i minibar
Exterior

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • S’admeten animals
  • Aire condicionat
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran (Twin)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
  • 12 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Habitació individual estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
  • 12 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació doble estàndard, 1 llit doble

9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
  • 12 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
9 Norte 999, Vina del Mar, Valparaiso, 2520995

Què hi ha als voltants

  • Mall Marina - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Platja d'Acapulco - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Quinta Vergara - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • Casino de Viña del Mar - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Rellotge de Flors - 3 minuts en cotxe - 2.7 km

Com moure’s per la zona

  • El Salto Station: 6 min en cotxe
  • Santiago (SCL-Arturo Merino Benítez): a 91 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Canelo Ancestral - ‬1 minuts a peu
  • ‪Select 7 Norte - ‬7 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬5 minuts a peu
  • ‪Sushi Hama Delivery - ‬1 minuts a peu
  • ‪La Fermata Pizzeria - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel H9

Hotel amb connexió amb un centre comercial
T'esperen un esmorzar continental gratuït, una terrassa i una cafeteria a Hotel H9. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un jardí i un bar a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de recepció obert les 24 hores
  • Televisió al vestíbul, cafè/te a les zones comunes i servei de consergeria
  • Magatzem d'equipatge i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Hotel H9, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com servei d'habitacions nocturn i wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament limitat a les instal·lacions (3 places per unitat com a màxim)

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Una cafeteria

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent de 32 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions nocturn

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

Totes les instal·lacions de l'allotjament tanquen entre les dates següents: 21/desembre i 27/desembre.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
1 en total (fins a 10 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 9 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa de servei: 10 %
  • És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel H9 Vina del Mar
H9 Vina del Mar
Hotel Hotel H9 Vina del Mar
Vina del Mar Hotel H9 Hotel
Hotel Hotel H9
H9
Hotel H9 Hotel
Hotel H9 Vina del Mar
Hotel H9 Hotel Vina del Mar

Preguntes freqüents

Hotel H9 accepta animals de companyia?

Sí, Hotel H9 admet animals de companyia (1 com a màxim) que pesin fins a 10 kg cadascun.

Quant costa aparcar a Hotel H9?

Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel H9?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel H9?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa d'un 50 % (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Hotel H9?

Aquest hotel es troba a Viña del Mar, al bell mig de la ciutat, i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Mall Marina, Museu Francisco Fonck i Museu d'Arts Decoratives del Palau Rioja. Museu d'Arqueologia i Història Francisco Fonck i Palau Carrasco també són a menys de 15 min. Viña del Mar Station és a 21 min a peu i Hospital Station, a 25 min.

Opinions: Hotel H9

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 23 de 35 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 35 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 35 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 35 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 35 opinions

9,8/10

Neteja

9,6/10

Personal i servei

9,2/10

Comoditats

9,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Jonathan

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 13 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Pilar

Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Ricardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

me gusto

Muy buena experiencia.
Estada de 2 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

Mario

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diseño moderno y funcional, ambiente tranquilo y buena relación precio calidad para quien escoja el hotel solo como centro de alojamiento desde el cual recorrer la ciudad o hacer otras cosas.
Estada d’1 nit (nov. 2023)

8/10, Bo

Paulo

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Déjeuner répétitif. Les employés sont vraiment extraordinaire, toujours présents et prêt à nous aider à rendre notre séjour meilleur.
Estada de 6 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

MISAKO

Estada d’1 nit (oct. 2023)

8/10, Bo

luis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estaba todo bien, hasta que ocupamos la ducha, y sólo salía agua fría. Tuve que llamar a recepción para que revisaran y resolvieran la situación, pero en la tarde y al día ocurrió lo mismo. El estacionamiento no está bajo techo y da directo a la calle.
Estada de 2 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

sungwon

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
Estada d’1 nit (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Jorge

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente

Excelente
Estada d’1 nit (març 2023)

8/10, Bo

Jaime

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
No nos gustó el desayuno, por precio y calidad, no es muy variado
Estada d’1 nit (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

jose Eugenio

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
La hubicacion
Estada d’1 nit (gen. 2023)

4/10, Deficient

Jorge Andres

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

No muy bueno. No regresaria

El lugar esta bien pero mucha regla, firmar documentos, multas si es que se ensucia algo, si se daña algo.... costo extra para dejar desayunó en la habitación..... bastante rasca eso. Al salir te dicen que esperes porque van a revisar el estado de la habitación.... bastante rasca siendo que podrian hacer lo mismo sin tener que decirlo.... bien poco estratégicos
Estada d’1 nit (des. 2022)

10/10, Excel·lent

Lenny

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was very helpful and sweet. Awesome rooms. Loved it
Estada de 2 nits (oct. 2022)

4/10, Deficient

Ma. Francisca

Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

GUILLERMO

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Sin duda volveremos .

Muy simpaticas las personas del hotel prestas a ayudar en todo, muy calido ,limpio,familiar y bonito el hotel,con mi señora quedamos muy a gusto con todo el servicio entregado por h 9
Estada d’1 nit (març 2022)

10/10, Excel·lent

Felix

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2022)

10/10, Excel·lent

Nicolas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2022)

10/10, Excel·lent

PASSERA

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

excelente!

la atencion excelente de los chicos tube un problema von el auto y me ayudaron mucho. estoy muy agradecida!!
Estada d’1 nit (març 2022)

10/10, Excel·lent

andrea

Estada d’1 nit (oct. 2021)

10/10, Excel·lent

Hector

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

10/10, Excel·lent

María Olga

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

10/10, Excel·lent

Jorge

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente relación precio calidad

Muy buen hotel, ubicación tranquila y segura, personal muy amable y siempre dispuesta a ayudar
Estada d’1 nit (oct. 2021)

8/10, Bo

Angie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Precio engañoso

Bien pero al pagar me lleve la sorpresa que el valor al que reserve en Hotels.com era sin iva, y me salió mucho mas caro que lo presupuestado por el Iva, deberían dar los precios con iva porque es lo que uno paga al final. No es culpa del hotel si no de ustedes, no creo que vuelva a usar esta pagina para reservar
Estada de 2 nits (oct. 2021)

8/10, Bo

Bernardo Francisco

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muy comodo, sin ruidos, el personal es muy amable

Estada de 2 nits (set. 2021)