Hotel Le Dauphin
Refugi d'esquí a la muntanya amb bars i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Dauphin





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

220 Avenue du Général de Gaulle, Villard-de-Lans, Isère, 38250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Auberge des Montauds - Hôtel & Restaurant
Auberge des Montauds - Hôtel & Restaurant
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 51 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.30 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.50 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Dauphin Hotel
Hotel Le Dauphin Villard-de-Lans
Hotel Le Dauphin Hotel Villard-de-Lans
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Dauphin
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hervé
14 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel idéalement placé
Hervé
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Lionel
Viatge en família
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accueil et service exceptionnel
Lionel
Estada de 5 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Claire
Viatge en família
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
Claire
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
bruno
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
décevant pour un hôtel 3 étoiles
bruno
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
DANIEL
22 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon hotel
DANIEL
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
Jean-Jacques
5 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jean-Jacques
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Andre
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Marine
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Correct
Marine
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)