Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Hotel que admet animals de companyia a Viernheim amb una terrassa superior i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Hotel Viernheim Mannheim





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 2 llits individuals

Habitació clàssica, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Alten Weinheimer Weg 1, Viernheim, 68519
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Mannheim-Viernheim
NH Mannheim-Viernheim
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 472 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.90 EUR per adult i 15.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Hotel Mannheim
Best Western Viernheim Mannheim
Best Western Mannheim
Hotel Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Viernheim Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel
Hotel Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Viernheim Mannheim Viernheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Viernheim
Best Western Hotel Viernheim Mannheim Hotel Viernheim
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Hotel Viernheim Mannheim
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michaela
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Francesco
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hatice
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hatice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Herbert
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Herbert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Benjamin
25 de des. de 2024
Benjamin
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ludger
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludger
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sinah
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sinah
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Heidi
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Christian
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mn avis
Christian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jack
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jack
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Arne
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Olaf, Waterloo
Viatge en parella
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olaf
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Hans Dieter, Nuernberg
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans Dieter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Arne
Viatge de negocis
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arne
Estada de 4 nits (jul. 2024)