Apartament sencer
Vienna Prestige Apartments - Graben, by Welcome2Vienna
Apartaments de luxe a Viena
Galeria de fotos de l’allotjament Vienna Prestige Apartments - Graben, by Welcome2Vienna





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Suite (Opal 17, Cleaning Fee Included)

Suite (Opal 17, Cleaning Fee Included)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Suite (Quartz 15c, Cleaning Fee Included)

Suite (Quartz 15c, Cleaning Fee Included)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
També et pot agradar

Mercure Wien City
Leopoldstadt
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 169 opinions
Preu actual: 142 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Graben 28, Vienna, 1010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pension Walzerstadt
Hotel Pension Walzerstadt
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 40 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 250.00 EUR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 22:00 i les 02:00, s'ha d'abonar un càrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Vienna Prestige Apartments Graben Apartment Vienna
Vienna Prestige Apartments Graben Apartment
Vienna Prestige Apartments Graben Vienna
Vienna Prestige Apartments - Graben, by Welcome2Vienna Vienna
Vienna Prestige Apartments - Graben, by Welcome2Vienna Apartment
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Vienna Prestige Apartments - Graben, by Welcome2Vienna
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
9,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de març de 2020
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
MEGAN
Viatge en grup
4 de nov. de 2019
Location location location
MEGAN
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Swarada
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Swarada
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
wei
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Very convenient location
wei
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Erica
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Erica
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
masaru.t, wajima.japan
Viatge en família
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
masaru.t
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Debra
22 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Okay stay
Debra
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Tarja
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tarja
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Sebastian, Ruhrgebiet
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sebastian
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Didem
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Didem
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Best for basic needs travelers.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Morison
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好的住宿
Morison
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Cristian
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, nice apartment for a couple.
Cristian
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Andy, Kansas City
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Andy
Estada de 3 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Paula, New Jersey
24 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
George, Toronto
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George
Estada de 4 nits (jul. 2018)
















