Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Campanile Venlo





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Noorderpoort 5, Venlo, 5916 PJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Stadsherberg Ald Weishoès
Stadsherberg Ald Weishoès
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bar
8.0 de 10, Molt bé, 25 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.38 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.5 EUR per adult i 7.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Hotel Venlo
Campanile Venlo
Campanile Venlo Hotel
Campanile Venlo Hotel
Campanile Venlo Venlo
Campanile Venlo Hotel Venlo
Preguntes freqüents
Opinions: Campanile Venlo
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Agatha
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Agatha
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Martina
31 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Miodrag
8 de març de 2025
Miodrag
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Annette
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Martijn
28 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martijn
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ramazan
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ramazan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sofia
Viatge en parella
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofia
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart, Salzhausen
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Eduard
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduard
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucas
29 de des. de 2024
Lucas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrick
29 de des. de 2024
Patrick
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Peter
28 de des. de 2024
Peter
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Staffan
27 de des. de 2024
Staffan
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
eemeli
12 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eemeli
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Hans Peter
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Hans Peter
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Lone Juel
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Blandet
Lone Juel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lesley, Daventry
Viatge en família
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lesley
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
michael
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Eulalia
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eulalia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Michael
7 de nov. de 2024
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Chung-Jen
Viatge en grup
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chung-Jen
Estada de 2 nits (oct. 2024)