Hotel Delfino

Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Port Marghera

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Delfino

Roba de llit hipoal·lergògena, cobrellits i minibar
Recepció
Articles de tocador gratuïts, assecador de cabells, bidet i tovalloles
Entrada de l'allotjament
Esmorzar diari d'estil bufet (15 EUR per persona)

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació familiar

8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals i 1 llit de matrimoni

Habitació individual

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació triple

8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 sofà llit individual gran i 1 llit de matrimoni

Habitació doble

8,8 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Corso del Popolo 211, Mestre, VE, 30172

Què hi ha als voltants

  • Plaça Ferretto - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Port Marghera - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Piazzale Roma - 9 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Port de Venècia - 9 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Plaça de Sant Marc - 33 minuts en cotxe - 11.1 km

Com moure’s per la zona

  • Parada de tramvia de Venezia Mestre: 10 min a peu
  • Mestre Centro B1: 13 min a peu
  • Venècia (VCE-Aeroport de Venezia-Marco Polo): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Da Michele - ‬9 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬2 minuts a peu
  • ‪Wine Not - ‬1 minuts a peu
  • ‪Piano Bar Ambasciatori - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Royal Punjab - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Delfino

Hotel a prop de Port Marghera
Hotel Delfino ofereix comoditats com ara un bar i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i sala de banquets
  • Atenció multilingüe, ascensor i màquina expenedora
  • Allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 126 habitacions presenten detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena i cobrellits
  • Banys que ofereixen bidets i banyeres o dutxes
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (20 EUR per nit)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 15 EUR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Corso 211

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor (porta de 210 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Portes aptes per a cadires de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 100 centímetres d'alçada)
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1980
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Es proporcionen llençols
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Bidet
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Es recomana que els clients que reservin una estada a Venècia visitin el lloc web #EnjoyRespectVenezia (www.comune.venezia.it/es/content/enjoyrespectvenezia) per obtenir informació important sobre la ciutat i per saber quina normativa s'hi aplica.
En determinades dates de l'any, els visitants han de pagar una taxa d'accés de 5-10 EUR per persona i dia per entrar a Venècia. Les persones amb allotjament a Venècia estan exemptes de pagar aquest import. No obstant això, els clients han de sol·licitar un val d'exempció amb antelació i presentar-lo amb un document d'identitat a l'arribada. Per consultar les dates afectades, les taxes i sol·licitar una exempció, visita cda.ve.it/es/.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha bressols disponibles per 15 EUR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
  • Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 1.00 EUR per persona i per nit per adult; 0.50 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
  • Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 1.50 EUR per persona i per nit per als adults; 0.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 15 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A19K7JHX3F
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Quality Delfino Venezia
Quality Delfino Venezia Mestre
Quality Hotel Delfino
Quality Hotel Delfino Venezia
Quality Hotel Delfino Venezia Mestre
Delfino Hotel Mestre
Quality Hotel Delfino Venezia Mestre Province Of Venice, Italy
Hotel Delfino Hotel
Hotel Delfino Mestre
Hotel Delfino Hotel Mestre
Quality Hotel Delfino Venezia Mestre

Preguntes freqüents

Hotel Delfino accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Delfino?

Hi ha aparcament disponible per 20 EUR per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Delfino?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Delfino?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel Delfino?

Aquest hotel es troba a Mestre i a menys de 2 km de les atraccions següents: Plaça Ferretto i Port Marghera. Fort Marghera i Parc de San Giuliano també són a menys de 3 km. Mestre Centro B1 és a 13 min a peu i Parada de tramvia de Venezia Mestre, a 10 min.

Opinions

Opinions: Hotel Delfino

8,0

Molt bo

8,6

Neteja

7,8

Ubicació

8,0

Personal i servei

7,8

Respecte al medi ambient

8,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 322 de 949 opinions
Puntuació 8: Bo. 374 de 949 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 155 de 949 opinions
Puntuació 4: Deficient. 58 de 949 opinions
Puntuació 2: Horrible. 40 de 949 opinions

Opinions

4/10, Deficient

Julien

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We have a double size bed. But it was two Small size bed. Bed and pillow hard rock! Electricity turn off when you leave, so cant charge my iPad when i was out. Cleaner was good, front desk was good.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Eli

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Es una excelente opción pata visitar Venecia, el personal es muy amablela parada del camión qué te lleva a Venecia esta justo enfrente del hotel, el viaje dura 15 min. Las habitaciones muy limpias y bonitas Hay un super grande pegado al hotel cierra a las 6, y hay otro más chico enfrente cierta tarde. Hay varios restaurantes y bares muy cerca. Esta s20 min caminando de la terminal del tren
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Guirguis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff are friendly and helpful
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Dilara

Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Sunday Ugochukwu

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel has to be a joke! From the minute I got there to what transpired after I left, their service was ridiculous. They’re barely helpful! I left my driver’s licence in my hotel room. The next day, I was messaged—using the company’s own account—that I had left it behind. But when I called to retrieve it, the receptionist flat-out told me there was no record of any licence being found. I called multiple times after that and got the same answer. So who exactly contacted me from the company’s account in the first place? And what happened to my licence after they acknowledged it? Terrible service… really terrible service.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Rubén

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente ubicación, edificio muy viejo, pero nos tocó una habitación remodelada, muy bonita. Sugiero que en el baño pongan alguna repisa para poner los artículos de limpieza personal así como agarraderas en la regadera para gente mayor. El desayuno bufet, malo, como en toda Europa.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Cyre

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lots of food places everywhere and hotel was nice/clean.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Richard

Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Sonya

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
I genuinely felt a little ‘catfished’ with this property. Check in- it was quick and efficient, and the staff was friendly and competent. The lobby was small and utilitarian at best but not warm and welcoming for a hotel this size. Room: Everything was clean, in fact everything felt sterile. It was all white, no pictures on any walls (even in the hallways). Beds were very uncomfortable with only one option of a flat pillow per person. It was not a comfortable bed or pillows. We did not sleep comfortably. They had one chair, one desk, one coffee machine with no cups, no coffee, no sugar or cream. I don’t even remember the last time I wasn’t offered coffee in my room. There was a charge of 3 Euro if you wanted a pod to go with the coffee maker. Hallways - to get to the rooms there were long hallways that darted in and out, and came to a common room. It really reminded me of nurses stations. In each of those rooms they also had a decent coffee maker, but again, no cups or coffee, no spoons, sugar or cream. Breakfast was decent. Plenty to choose from. It wasn’t the best I’ve had but I was happy with it. The host and staff for that room didn’t greet us and were quite cold. It’s been a very different experience from what we’ve had in Italy so far! I would not stay here again for the nights sleep and for charging for an in-room cup of coffee. The pictures on-line looked great and modern but we were extremely disappointed. Location: good for train access.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Xuemei

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Betten sind gut. Zimmer ist genug große. Gibt es drei Stühlen und ein großes Tisch. Klimaanlagen auch gut. Das Hotel links und rechts gibt es große Supermärkte. Mit dem Bus 4L zehn Minuten direkt nach Venedig. Schütteln Bus ATVO hin und zurück Marco Polo Airport direkt auf die Hotel straße.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Fida

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
En rigtig god hotel
Estada de 3 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

SHAKIL

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A Good Average hotel for staying 2 to 3 nights
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Marie-Hélène

Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

RACHEL

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was clean. Good location. Close to train station and buses. But the breakfast in the morning was terrible.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Melissa

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tranquilo y céntrico es genial. No me gusto que el desayuno fuera igual 2 dias seguidos.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Jeffery

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location near bus. Front desk staff was VERY helpful.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Orin

Estada de 2 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Dalila

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nous avons passé trois nuits en tout. Nous étions arrivés vers 11h30, exténués par notre voyage et par la chaleur et on espérait prendre possession de notre chambre car on pouvait à peine tenir debout. Tout ce qu’on voulait c’était dormir, mais on nous a répondu qu’on devait attendre jusqu’à 15h ou payer 25 euros pour pouvoir prendre possession avant 15h. Dans notre cas, vu la fatigue extrême, nous avons dû payer les 25 euros d’extra, malgré cela, nous avons quand même attendu 20 minutes, puis, on a finalement eu la fameuse clé. Une seule clé au lieu de deux, ce qui n’est pas vraiment pratique vu qu’on était 2 personnes et que cela nécessitait de l’organisation pour nos rentrées et nos sorties. La chambre était propre, le lit acceptable, mais aurait pu être mieux. La climatisation était excellente en ce temps de chaleur, très apprécié, a contribué à notre confort. Il y avait un petit frigo, mais vide. Des bouteilles d’eau offertes auraient été nécessaires et apprécié. Pas de thé ou de café laissé comme petit geste d’attention et de bienvenue. La connexion wifi est à améliorer, elle coupait très souvent. Le prix payé est finalement très cher comparé aux services reçu. En somme, notre expérience au Delfino était passable pas plus, en raison des points négatifs mentionnés. Est-ce je recommande cet hôtel, je dirais à vous de decider suite à la lecture de mon commentaire. Est-ce que j’y retournerai dans le futur, c’est NON.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Blanka

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Carl, Colorado Springs

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was very nice.
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

John

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiene una buena ubicación para el transporte público
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Grantley

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was ok
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Tsoi Ying

Què no li ha agradat: Personal i servei
the front desk lady is so
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Fabiola

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was very nice hotel.
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

thierry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)