Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Royal Hotel Venice Mestre





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
18 de des. - 19 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,2 sobre 10
Fantàstic
(61 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Sofà llit: doble
Dormitoris
També et pot agradar

Hotel Nani Mocenigo Palace
Dorsoduro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 670 opinions
Preu actual: 227 €
taxes i impostos inclosos
16 de des. - 17 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Ca Marcello, 6, Mestre, VE, 30172
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Plus Hotel Bologna
Best Western Plus Hotel Bologna
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
19 de des. - 20 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.20 EUR per persona i per nit per adult; 1.10 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.10 EUR per persona i per nit per als adults; 1.60 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1ENU2HVQ7
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Leonardo Royal Hotel Venice
Leonardo Royal Venice Mestre
Leonardo Royal Venice
Leonardo Royal Venice Mestre
Leonardo Royal Hotel Venice Mestre Hotel
Leonardo Royal Hotel Venice Mestre Mestre
Leonardo Royal Hotel Venice Mestre Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
HYUNG HO
Viatge en parella
18 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HYUNG HO
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
stan
Viatge en família
17 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
stan
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Didar
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Didar
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sirin
Viatge en família amb nens petits
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sirin
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jose Andres
Viatge en parella
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Andres
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason, Upland
5 d’oct. de 2025
Jason
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
jesus
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jesus
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Sigifredo, Chester
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sigifredo
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Octavia
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Octavia
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yue
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yue
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jae Won
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jae Won
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
jose
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jose
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Layale
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay!
Layale
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Akram
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akram
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
John
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Stacey, Parker
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stacey
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorraine
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lorraine
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en parella, Viatge en grup
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
CAROLINA
Viatge en família
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CAROLINA
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Niels E
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel😀
Niels E
Estada d’1 nit (ag. 2025)

















