Hotel Savoia & Jolanda

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

9,0 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Gimnàs
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació, vistes a la llacuna

8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Minibar
Televisió digital
Caixa forta
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la llacuna
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Minibar
Televisió digital
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Minibar
Televisió digital
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Suite júnior, vistes a la llacuna

9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Barnussos
Minibar
Televisió digital
  • 30 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la llacuna
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Riva Degli Schiavoni 4187, Venice, VE, 30122

Què hi ha als voltants

  • Pont dels Sospirs - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Plaça de Sant Marc - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Palau Ducal - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Basílica de Sant Marc - 4 minuts a peu - 0.3 km
  • Campanar de Sant Marc - 4 minuts a peu - 0.3 km

Restaurants

  • ‪Birreria Penasa 2.0 - ‬3 minuts a peu
  • ‪Ducale Caffè - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bar Gelateria Bellavista - ‬1 minuts a peu
  • ‪Cafe Internazionale - ‬1 minuts a peu
  • ‪Osteria da Baco - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Savoia & Jolanda

Hotel de luxe de 4 estrelles a prop de Plaça de Sant Marc
Hotel Savoia & Jolanda, amb Palau Ducal i Basílica de Sant Marc a prop, ofereix una terrassa, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. El restaurant de les instal·lacions, Principessa, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un gimnàs disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre d'entrada exprés
  • Premsa gratuïta al vestíbul, servei de recepció obert les 24 hores i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Ascensor, allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 51 habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals digitals

Premis i afiliacions

L'allotjament forma part del grup Preferred Hotels & Resorts.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 25 EUR per adult i 25 EUR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Principessa

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • A la vora de l'aigua
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 2 edificis
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Banyera o dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LED de 32 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Es recomana que els clients que reservin una estada a Venècia visitin el lloc web #EnjoyRespectVenezia (www.comune.venezia.it/es/content/enjoyrespectvenezia) per obtenir informació important sobre la ciutat i per saber quina normativa s'hi aplica.
En determinades dates de l'any, els visitants han de pagar una taxa d'accés de 5-10 EUR per persona i dia per entrar a Venècia. Les persones amb allotjament a Venècia estan exemptes de pagar aquest import. No obstant això, els clients han de sol·licitar un val d'exempció amb antelació i presentar-lo amb un document d'identitat a l'arribada. Per consultar les dates afectades, les taxes i sol·licitar una exempció, visita cda.ve.it/es/.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Pes màxim: 8 kg per animal de companyia
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 2 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
  • Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 3.10 EUR per persona i per nit per adult; 1.60 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
  • Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 4.50 EUR per persona i per nit per als adults; 2.20 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per adult i 25 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 180 EUR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1DXCA2T86
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Jolanda
Hotel Jolanda Savoia
Hotel Savoia & Jolanda
Hotel Savoia & Jolanda Venice
Hotel Savoia Jolanda
Jolanda Hotel
Jolanda Savoia
Savoia Jolanda
Savoia Jolanda Hotel
Hotel Savoia Jolanda Venice
Savoia Jolanda Venice

Preguntes freqüents

Hotel Savoia & Jolanda accepta animals de companyia?

Sí, en aquest hotel s'admeten animals de companyia amb un pes màxim de 8 kg cadascun.

Quant costa aparcar a Hotel Savoia & Jolanda?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Savoia & Jolanda?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Savoia & Jolanda?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Savoia & Jolanda ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 180 EUR per vehicle.

On es troba Hotel Savoia & Jolanda?

Aquest hotel de luxe es troba a Castello i a molt poca distància de les atraccions següents: Riva degli Schiavoni i Palau Ducal. Plaça de Sant Marc i Basílica de Sant Marc també són a menys de 5 min.

Opinions

Opinions: Hotel Savoia & Jolanda

9,0

Fantàstic

9,2

Neteja

9,6

Ubicació

9,2

Personal i servei

8,8

Respecte al medi ambient

8,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 628 de 1002 opinions
Puntuació 8: Bo. 269 de 1002 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 68 de 1002 opinions
Puntuació 4: Deficient. 21 de 1002 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 1002 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Marc

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel Savoia & Jolanda, Venice, Italy – November 2024 3 nights stay. This was my second stay at Hotel Savoia & Jolanda, and I returned with three family members who were visiting Venice for the first time. The hotel’s customer service is exceptional—the staff is attentive and eager to make your stay enjoyable. While the hotel has a charming Venetian character, it could benefit from some renovations in certain areas. One issue we faced was the room temperature. Despite it being November, it was surprisingly warm, and the air conditioning wasn’t working. The hotel provided us with an electric fan, which helped a little, but it was still uncomfortable at night. Unfortunately, opening the windows for fresh air wasn’t an option due to mosquitos, which was disappointing. That said, the bed was comfortable, and we stayed in a junior suite with a balcony overlooking the canal, which was a highlight. Waking up to the views of the water and the lively activity below was an incredible experience. Overall, I would stay here again but would choose the winter months for a more comfortable room temperature. The location, service, and views make it a wonderful place to stay in Venice, but the heat in the fall can detract from the experience.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Sean

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Italy Vacation

This was my third time staying at hotel and i won't be returning. The breakfast buffet was one of my least favorite in touring Italy. The hotel turns air off so no air for 3 days. Rooms are nice but very noisy since we needed to open for lack of air. Gave porter $20 euros to bring our 3 bags to water taxi but he dissappeared when our water taxi arrived. The front desk noticed our frustration but offered no assistance or concern . We carried our own bags! On a high note we ate at one of best restaurants in Venice, Da Ivo!! Great food and Friendly Chef!
Estada de 3 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Gary

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
No air conditioning, very hot, unable to sleep. Staff was unhelpful
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Lynsey

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful hotel in a central location in Venice. The staff were amazing, we had a Junior Suite with a balcony that overlooked the lagoon and it was gorgeous. The room was large as was the bathroom and the balcony was an added bonus. Well located with the water taxi and water bus stopping right out the front made it very easy to get to and from the airport and over to the other islands. Also very walkable to all the attractions in Venice, we were very happy and would definitely stay here again.

10/10, Excel·lent

Stephanie

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Lance

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
On the waterfront. Staff was quick to reslove issues. Did not like the lack of air conditioning.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Aishwarya

Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

David

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I can’t believe the property we arrived at is the same pictured everywhere online. The room that was given to us wasn’t pictured anywhere online. The hotel was dark and dingy. The hallways looked like a horror movie, pulled carpet, yellowed tiles on the ceiling… then we get to our room. Not just old… decrepit. I have no idea how this is considered a 4-star hotel. We didn’t get in until 11pm because of some transportation issues, but scoured the city for anywhere else to sleep- which we found- at 12:30am, and happily left. They didn’t refund us, which I guess could be expected. I was happy to lose $600 to not stay there.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Susan

Close to water taxi and St Marks square .
Estada de 4 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

JOSEPH

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
great location, rooms were very small & view was a wall, great staff, easy to get too
Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Pamela, Mississauga

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This is a great place to stay highly recommended.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Geir

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Perfekt beliggenhet

Perfekt beliggenhet! Super service og en meget god restaurant. Kort vei til ferger og vanntaxi.
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Marie

Estada de 2 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Brigitte, La Jolla

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was incredibly helpful and kind. They made excellent recommendations, assisted in water taxis, dining recommendations and shopping ideas. We were on our honeymoon and were greeted with a bottle of champagne and local cookies twice during our stay. We were treated like family. Grazie Mille.
Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Lisa, Madison

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is right in front of the Ferry-easy to get to with luggage. The staff are extremely friendly and helpful. The room was beautiful with high ceilings and wood beams. The bed was very roomy.The hotel was walkable to most of the sights. The VIP package with Expedia provided breakfast daily and complimentary champagne. We could not have asked for anything better in Venice.
Estada de 2 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Ailien

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Romantic location

Great service by everyone. The location is ideal, less than 5 minutes Piazza de San Marco.
Estada de 3 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Jeongman

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
306호에 3박을 하였는데, 호텔을 청결하였으나 시설이 오래되어 불편한 점이 많았습니다. 306호는 304호와 방문 하나로 나뉘어진 방이었습니다. 그래서 304호에서 TV소리가 우리 방으로 그대로 전달이 되었습니다. 그래서 임시 방편으로 분리된 방문 아래 1~2cm의 틈에 수건으로 막아서 사용했습니다. 그래도 방음이 제대로 되지 않았습니다. 그리고 위 층과 옆 방에서 가구의 삐걱거리는 소리가 들리고, 위층에서 걸을 때마다 쿵쿵 거리는 소리가 들렸습니다. 유럽 여행 중에 이렇게 층간 소음이 있는 방은 처음이었습니다. 방을 바꿔달라고 요청해보았으나, 낮은 등급의 방 밖에 없어서 포기하였습니다. 다음 날 바꾸어 줄 수 있다고 하여, 다음날 낮에는 일정이 있어서 저녁에 갔더니, 모든 방이 가득 차서 바꿔줄 수 없다고 하였습니다. 그러면 낮에 일정을 포기하고 방을 바꿔야 했었던 것인지 의문입니다. 여행을 와서 낮시간은 대부분 일정 때문에 호텔에 들릴 수 없는데 말입니다. 아무튼 다른 분들은 숙박시 해당 내용을 고려하여 숙박할 필요가 있어보입니다. 욕조가 있어서 좋았던 부분은 있습니다.
Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

ATSUSHI

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ジュニアスイートルームに宿泊しました。バルコニーから見える、ベネチアの運河、サンタマリアデッレサルーテ教会、サンジョルジョマッジョーレ島。完璧な景色でした。滞在中、何度もバルコニーに出て、景色を楽しみました。飽きることがない景色です。 立地はサンマルコ広場にとても近く、スタッフはフレンドリーで、家のようにくつろげるホテルでした。 このホテルのおかげでベネチアを満喫することができました。とても最高です。
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Stephen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Takahiro

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
トラディショナルな雰囲気を楽しめた一方、少し清潔感で気になるところがありました。
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Deborah

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location!! Hotel was dirty and the pillows were like rocks!! Our room was so tiny, it was ridiculous!! Maid lost the tv remote the first night, never to be found again😳
Estada de 4 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Fernando

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
El hotel realmente es super caro para el mantenimiento que tiene habitación super vieja y sucia en mal estado
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Jamie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Jason

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Jacob

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)