Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Salvador

Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 235 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

San Marco 5264 - Calle Galeazza, Venice, VE, 30124
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Montecarlo
Hotel Montecarlo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.265 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 1.40 EUR per persona i per nit per adult; 0.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Del 1 de febrer al 31 de desembre, 2.00 EUR per persona i per nit per adult; 1.00 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Salvador
Hotel San Salvador
Salvador Hotel
Salvador San
Hotel San Salvador Venice
San Salvador Venice
San Salvador Venice
Hotel San Salvador Hotel
Hotel San Salvador Venice
Hotel San Salvador Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Salvador
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’oct. de 2022
Estada de 5 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Moon Tong
Viatge en família
12 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Moon Tong
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
rhonda
8 d’oct. de 2022
rhonda
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
David
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Place to Stay
David
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Paul
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unmatchable value in central Venice
Paul
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
maryann
8 de set. de 2022
maryann
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en parella
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Yaakov
Viatge en parella
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaakov
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Noemi
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noemi
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Eduardo
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La mejor opción para Venecia
Eduardo
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Sam
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sam
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jo Ann
Viatge en parella
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo Ann
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Øyvind
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Øyvind
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely time
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge en parella
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 10 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Andrew
6 de juny de 2022
Andrew
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
DAMIEN
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAMIEN
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jie
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jie
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Roland
18 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada de 5 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Clément
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clément
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location, clean, no-frills room
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Caroline
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One of the best experiences for a hotel...
Caroline
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
PILAR
Viatge en família
13 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Instancia muy agradable
PILAR
Estada de 3 nits (jul. 2021)