Hotel Nuova Mestre
Hotel a Mestre amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nuova Mestre





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 dormitori

Habitació individual estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 1 dormitori

Habitació triple estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori

Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 dormitori
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
També et pot agradar

Hotel Nani Mocenigo Palace
Dorsoduro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 667 opinions
Preu actual: 282 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Miranese, 169, (Ang. Via Liguria, 4), Mestre, VE, 30174
Sobre aquest allotjament
Hotel Nuova Mestre
Allotjaments similars

Best Western Hotel Tritone
Best Western Hotel Tritone
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.007 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la pol ítica de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Nuova Hotel Mestre
Nuova Mestre
Hotel Nuova Mestre Province Of Venice, Italy
Hotel Nuova Mestre
Hotel Nuova Mestre Hotel
Hotel Nuova Mestre Mestre
Hotel Nuova Mestre Hotel Mestre
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Nuova Mestre
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
7,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmad
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Ahmad
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefano
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefano
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Virginie
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
yolanda
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yolanda
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kareemah, Brooklyn
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kareemah
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Franca
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Franca
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Francesco
7 d’abr. de 2024
Francesco
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
FIORISA
Viatge en parella
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FIORISA
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
TAEHYUN
25 de jul. de 2023
TAEHYUN
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
abraham
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
abraham
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Duco Wiebe
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duco Wiebe
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
19 de jul. de 2022
Jan
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Marcello
Viatge de negocis
21 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Passando per Venezia
Marcello
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Marco
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Kurt Pauline
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt Pauline
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
DOHYUN
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
DOHYUN
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Parvinder kaur
Viatge en família
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parvinder kaur
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
ANTONIO FABRIZIO
Viatge de negocis
25 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ottimo!
ANTONIO FABRIZIO
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Noor
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noor
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)

















