Hotel Marconi
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Pont de Rialto
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marconi





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 124 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, vistes al canal

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, vistes al canal
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Luxury)

Habitació familiar (Luxury)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Palazzo San Luca
Centre de la Ciutat de Venècia
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Habitacions insonoritzades
9.0 de 10, Fantàstic, 615 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
16 de des. - 17 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Riva del Vin, San Polo, 729, Venice, VE, 30124
Sobre aquest allotjament
Hotel Marconi
Allotjaments similars

Hotel San Moisè
Hotel San Moisè
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
7.8 de 10, Bé, 728 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1LYLQ88UF
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Marconi Hotel
Marconi Hotel Venice
Marconi Venice
Hotel Marconi Venice
Hotel Marconi
Hotel Marconi Hotel
Hotel Marconi Venice
Hotel Marconi Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Marconi
7,8
Bo
8,4
Neteja
9,2
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
27 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Painda
4 de nov. de 2025
Painda
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sheri
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Sheri
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo
Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Caleb
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caleb
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Cynthia
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahil
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahil
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Craig
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
sandra
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandra
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Van
15 de set. de 2025
Van
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sadri
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sadri
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHINORI
Viatge en família amb nens petits
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHINORI
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pelle
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Pelle
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Dominic
5 de set. de 2025
Dominic
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Nelima
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nelima
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adolfo
21 d’ag. de 2025
Adolfo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Amber
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrey
19 d’ag. de 2025
Andrey
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Arely
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arely
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Brad
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brad
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jose Angel, San Pedro Cholula
Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Angel
Estada de 2 nits (ag. 2025)

















